Wachtwoord staat juist onder ID.
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over samsung galaxy mini 2 in het forum Archief Linux, Mac OS & andere , en maakt deel van de Linux, Mac OS & andere categorie; hallo ik had een vraagje ik heb twee de zelfde telefoon's waar teamviewer 7 op staat maar ik wilde ze ...
hallo ik had een vraagje ik heb twee de zelfde telefoon's waar teamviewer 7 op staat
maar ik wilde ze met elkaar verbinden maar dat lukt niet ik heb wel van beide telefoon's
de ID gevonden maar na dat ik het heb ingevoerd word er een wachtwoord gevraagd voor het verifiëren
maar die kan ik nergens vinden wie weet waar ik dat kan vinden?
ik denk dat je het niet goed heb gelezen clarkie ik wil van telefoon naar telefoon verbinden
niet van computer naar telefoon.
Ben je wel zeker dat het de bedoeling is om van GSM naar GSM teamviewer te gebruiken?
Ik dacht dat het de bedoeling is om vanaf je GSM de PC te gebruiken en dan heb je wel een wachtwoord, want dat staat op je PC.
TeamViewer voor mobiele computers (iPhone, iPod touch, iPad, Android)
TeamViewer handleidingen en eerste stappen
oke en is er een antivirus nodig voor een android toestel?
In het tweede kwartaal van dit jaar was een toename van het aantal nieuwe kwaadaardige programma's voor Android met 14.900 !...dus: ja, dat is zeer zeker een must.
oke is welke antivirus is dan goed om te plaatsen ik heb nu op dit moment avast! Mobile Security is dat voldoende
dit doe ik namelijk op mij android toetstel.
1. websites bekijken
2. youtube filmpjes kijken
3. inlogen via mijn ing app
4. app,s downloaden.
Er is eigenlijk keuze genoeg...neem dit artikel eens door, je vindt er ook een link in naar een gedetailleerd testrapport van AV-test waaruit blijkt dat je goed zit met Avast.