Ga naar inhoud

.avi,codecs plaatsen via stick


carambole

Aanbevolen berichten

Hij is verhuisd en heeft geen internet(wachttijd 18/1/13),tel of tv.Ik heb er maar een sat geplaatst voor wat tv.

Nu heb ik voor hem een dvd rw gebrand van .avi. Zijn wmp en Nero spelen enkel de muziek.Met internet is het gemakkelijk wat codec te installeren.

Kan ik evtl codec op mijn stick zetten en installeren op zijn pc (xp) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verkenner vind alleen de .exe van de K-Lite Codec Pack.Waar zitten die verborgen als bestand.

Mijn maat heeft geen internet !

Het is inderdaad een exe bestand, dat je download op jouw PC en je zet dat bestand op stick.

Plaats de stick in je "maat" zijn pc,ga naar het exe bestand en (dubbel) klik erop.

De installatie begint.

Ik heb Portable VLC mediaplayer op de usb stick gezet,deze heeft zelf codec voor muziek & video.Er zijn meerdere sites voor het downloaden.

Nu ben ik op zoek welke codecs er op staan.

De portable, het woord zegt het al zelf is software die je draait van je stick en hoeft dus niet geïnstalleerd.

Wat die player allemaal afspeeld?

post-23245-1417705257,6321_thumb.png

Maar daarmee los je het probleem in Nero en WMP niet op bij je "maat" zijn PC, je plaatst er nog een extra player bij.

Dus wil hij liever Nero en .......blijven gebruiken die reeds aanwezig is download en installeer dan het k-lite codec pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarstraks had ik telefonisch kontakt.Antwoord was,ik heb geklikt op de exe.

Nooit is men zeker wat men doet en wat men zegt.Dus weer zelf gaan zien. Mss vind ik evtl nog iets anders om het in gang te krijgen bij die XP-pc.

Ik vermoed dat zijn xp niet in orde is,door updates was zijn pc gecrasht.De xp draait terug nu ,wat googlen en mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat het probleem opgelost is.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.