Met welke software heb je ze gebrand, en met welke functie?
Is de schijf gefinaliseerd (afgesloten)?
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 35.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
2Bedankjes Dit is een discussie over DVD van PC naar DVD-recorder in het forum Archief Multimedia , en maakt deel van de Multimedia categorie; Hoi, DVD's gebrand op m'n PC (avi) werken niet op m'n DVD-recorder, alhoewel die laatste in z'n handleiding beweert wel ...
Hoi,
DVD's gebrand op m'n PC (avi) werken niet op m'n DVD-recorder, alhoewel die laatste in z'n handleiding beweert wel degelijk avi-files (XVID) te ondersteunen.
Nu heb ik geprobeerd om via AutoGordianKnot de codec te veranderen om hier iets aan te doen.
Het bestand werd geconverteerd van :
XVID(packed bitstream)(advanced simple@l5)(BVOP1)
naar
XVID(advanced simple@l5)(custom matrix)
Ook dit hielp niet.
Iemand enig idee om dit te verhelpen ??
Alvast bedankt voor jullie reacties !
Met welke software heb je ze gebrand, en met welke functie?
Is de schijf gefinaliseerd (afgesloten)?
Niet gebrand met speciale software, gewoon met de functie "branden" van Windows7.
Windows zélf gaf een boodschap toen ik na het branden de DVD eruit wilde halen : Wacht tot de sessie voltooid is zodat de schijf ook op andere dragers kan afgespeeld worden. Dat lijkt toch erg op finaliseren, niet ?
Kan je het merk en model/ nummer doorgeven van je dvd- recorder.
Panasonic DMR-EH57
Ondertussen is het mij dan toch
gelukt met Express Burn.
Toch bedankt voor de reacties !
Dan kunnen we deze vraag als opgelost markeren.
Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.