Ga naar inhoud

mp3 file wijzigen in mp4


Idol

Aanbevolen berichten

Ik heb op dropbox een aantal .mp3 files staan... nu heb ik sommige files veranderd van naam... toen ik de naam wijzigde en .mp3 weg haalden... veranderde het bestand van muziek naar onbekend bestand. Ik heb toen de naam gewijzigd met .mp3 erachter... daardoor werd het weer een muziek bestand. Kan ik met deze handeling het muziek bestand beschadigd hebben? of is dat niet mogelijk?

Ik hebgezien dat als ik er .mp4 van maakhet een video bestand werd... ikben nu bestbang dat ik het mp3. door het vele wijzigen beschadigd heb...

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de naam veranderd moet je er voor zorgen dat je de bestandsextensie niet mee verandert.

Best is dat je in je verkenner bij mapopties-> tabblad weergave een vinkje plaatst bij extensies voor bekende bestandstypen verbergen.

Als je de bestandsextensie terug naar mp3 zet zou het bestand terug moeten afspelen zoals vroeger.

Je kan dat toch even testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de naam veranderd moet je er voor zorgen dat je de bestandsextensie niet mee verandert.

Best is dat je in je verkenner bij mapopties-> tabblad weergave een vinkje plaatst bij extensies voor bekende bestandstypen verbergen.

Als je de bestandsextensie terug naar mp3 zet zou het bestand terug moeten afspelen zoals vroeger.

Je kan dat toch even testen.

maar het bestand kan niet beschadigen in dropbox hierdoor? bijvoorbeeld dat ik ineens ruis hoor in de mp3 file?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.