Ga naar inhoud

[OPGELOST] foto's importeren met windows kan niet meer


Gast houhi

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik importeerde altijd mijn foto's direct vanaf de geheugenkaart naar mijn computer. Als ik de kaart in mijn laptop deed kreeg ik altijd meteen een scherm met een rij opties, waaronder: "foto's importeren met windows".:

Sinds gisteren krijg ik weinig opties meer, alleen: "Map openen en bestanden weergeven met windows verkenner."

Als ik de standaardinstellingen in het configuratiescherm wil aanpassen staan er ook niet meer opties bij Afbeeldingen.

Bij Videobestanden krijg ik nog wel de hele rij opties waaronder: foto's importeren met windows.

Ik kan dus wel mijn foto's bekijken, maar niet meer importeren??!!

Lukt ook niet als ik het via een kabeltje doe direct vanuit de camera.

Iemand een idee?

groetjes Hilde

Het is me inmiddels gelukt de foto's te importeren, kost iets meer tijd, maar gelukt dus!!

Het

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dank voor je reactie Kweezie wabbit, maar ik wil de foto's ook allemaal een en dezelfde naam geven. Ik maak nogal veel foto's en dan wil ik ze meteen een label geven. En via de verkenner heb ik dat wel geprobeerd en dat lukt ook wel, maar dan krijg ik dus als ik ze de naam 'september' bv geef dat de de volgende foto 'september (1)'. Met dat automatisch importeren en label-en ging dat veel sneller! Snap niet waarom ik die optie niet meer kan selecteren, terwijl die het wel altijd gewoon gedaan heeft. Kan hem alleen bij video's selecteren en wil hem ook bij afbeeldingen kunnen selecteren! Hoop dat je snapt wat ik bedoel.... Alvast bedankt voor het reageren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.