Ga naar inhoud

Probleem met USB stick!


agie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het aanmelden van de USB stick, deze geeft de onderstaande foutmelding.

Ik heb intussen een nieuwe gekocht maar ik krijg dezelfde foutmelding.

Bij apparaatbeheer [eigenschappen] geeft toch aan dat beide sticks correct zij geïnstalleerd .

Wat kan ik hier verder aan doen?

post-25089-1417704668,8263_thumb.jpg

post-25089-1417704668,772_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie's!

Ik denk dat ik er achter ben wat het probleem is.

Waarschijnlijk dat ik er niet zo goed in thuis ben met het werken met een usb stick.

Als ik open op de eerste manier, dus via C: dan worden beide sticks niet herkend , maar wanneer ik een afbeelding kopieer naar de sticks worden deze opgeslagen en als ik dan open via C: dan openen beide usb stick wel.

post-25089-1417704668,9002_thumb.jpg

Bedankt in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kan ook een externe schijf met verschillend partities bij zitten ...

Aangaande het USB probleem, ik had het "backup" onderdeel niet gezien. Probeer je een "incrementele" backup te maken ? Dan zal het backup programma verwachten dat de drive letter hetzelfde is als bij de vorige backup. Je kan dit aanpassen via "instellingen" vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie daar zo maar even 6 verwisselbare schijven staan,kun je dat even verklaren want vind ik toch wel wat veel hoor!!!:hmmmm:

Zijn dat allemaal sticks of heb je ook een cardreader in je pc?

Er kan ook een externe schijf met verschillend partities bij zitten ...

Aangaande het USB probleem, ik had het "backup" onderdeel niet gezien. Probeer je een "incrementele" backup te maken ? Dan zal het backup programma verwachten dat de drive letter hetzelfde is als bij de vorige backup. Je kan dit aanpassen via "instellingen" vermoed ik.

Bij de verwisselbare schijven staat ook niet hoeveel beschikbare ruimte er vrij is, dat is normaal wel. Werken de sticks wel op een andere pc?

De externe harde schijven die je op de PC aansluit, zowel via USB of esata, zie je staan bij Vasteschijfstations.

Dus zal het meer dan waarschijnlijk om een cardreader gaan.

Agie zou dat kunnen bevestigen.

post-23245-1417704670,5701_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hier geen antwoord opgeven.

Ik heb een externe harde schijf en een usb stick maar verder weet ik niet hoe de andere op de pc gekomen zijn.

En .....wat een cardreader is weet ik eigenlijk niet en of deze op mij pc zit is voor mij een vraagteken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.