Ga naar inhoud

Foutmelding blijft terug komen


daverend

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds een paar weken heb ik de software + driver-installatie software cd-roms geïnstalleerd op mijn pc van een Voip-telefoon van Silvercrest. Een dag of 2 later heb ik schijfopruiming gedaan met CCleaner en daarna AVG Virussoftware mijn computer laten scannen, wat ik regelmatig doe. Er waren een paar bestanden gevonden die mogelijk een gevaar zouden vormen voor mijn pc. Deze heb ik dus verwijderd.

Op een gegeven ogenblik kreeg ik een foutmelding in beeld. Namelijk: "Silvercrest PH1012B.exe werd vernietigd. Gelieve het bestand opnieuw te installeren."

Naar alle waarschijnlijkheid, heb ik door het virusprogramma te laten scannen mogelijk dit bestand wat nodig is om de Voip-telefoon te kunnen gebruiken, verwijderd. Dus heb ik natuurlijk alle software helemaal verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd. De telefoon werkt prima. Toch krijg ik nog steeds de foutmelding in mijn scherm telkens als ik de computer opnieuw opstart. Hoe krijg ik dat verwijderd en opgelost? Heb ik daar Killbox voor nodig of kan het ook op een minder rigoureuze manier?

Ik heb overigens ook een Silvercrest toetsenbord en muis. Deze werken naar behoren. Zou het misschien ook hiermee te maken kunnen hebben?

Graag uitleg en evt. stappenplan. Bij voorbaat dank voor al uw moeite.

Met vriendelijke groet,

D.M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.