Ga naar inhoud

HDMI van pc naar tv, geen beeld?


Goldenswipe

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Allereerst weet ik niet waar ik deze vraag het beste plaats..

Ik zou namelijk graag mijn pc verbinden met mijn tv dmv een hdmi kabel. Ik heb een hd6950 en op de doos staat dat die 4 hdmi's zou moeten hebben. Nu krijg ik mijn hdmi kabel daar niet in, is dat een ander type hdmi? Ik heb wel nog een ander hdmi ingang, die zit denk ik op mijn moederbord.. Maar als ik die aansluit op mijn tv krijg ik geen input.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast Bedankt pch!

Groeten

Golden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb zo'n kabel. Ik heb zoals boven vernoemd een HD 6950 van Asus.

---------- Post toegevoegd om 20:53 ---------- Vorige post was om 20:53 ----------

ik ga zo meteen even het merk en model doorgeven

---------- Post toegevoegd om 20:54 ---------- Vorige post was om 20:53 ----------

Ik heb een 37" LG 37ld450.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem hier is dat je een speciale HDMI kabel nodig hebt.;-)

Een grafische kaart is meestal voorzien van een Mini HDMI poort en daarom past dus een gewone HDMI kabel niet in je PC.

Je zult dus naar je lokale PC winkel of Audio/TV winkel moeten achter zo een kabel om je TV met je PC te verbinden.:top:

post-8298-1417704611,5837_thumb.jpg

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die aansluiting niet werkt is normaal aangezien je werkt met een apparte grafische kaart.

Wil je die wel gebruiken dan zul je de kaart moeten uitschakelen maar dat lijkt me niet echt een goed idee daar je toch een zeer goede kaart bezit.

Als je dit toch overweegt stel ik voor dat je eerst even onderstaande uitvoert zodat we weten welke onboard chip er aanwezig is op je systeem.;-)

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.