Ga naar inhoud

java 6.29 en java 7.1 tegelijk geïnstalleerd hebben mogelijk?


bergkid

Aanbevolen berichten

hey,

nou is java 7 al een tijdje uit en ik lees dat er nog wel eens problemen mee zijn, maar nou wil ik eigenlijk toch java 7 ook installeren.

zou het kunnen dat ik zowel java 6 update 29 als java 7 update 1 installeer of zou dit problemen kunnen geven.

al vast bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze nu toch allebeide er al opstaan. ik heb de JRE 7.1 en JRE 6.29 er opstaan en nog een JDK 6.29.

nou is mijn enige vraag gaat dit problemen op leveren naar jullie idee?

persoonlijk denk ik van wel, maar ik ben nog geen problemen tegen gekomen behalve dat mijn minecraft server niet meer loopt. hij geeft nu aan dat hij het opgegeven pad niet meer kan vinden en dat zou wel eens hiermee te maken kunnen hebben want gisteren draaide hij nog normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Gerjannn hierboven zegt kan het zijn dat bepaalde programma's in conflikt geraken. Het lijkt me niet zo'n goed idee om beide versies te behouden. Het feit is dat omdat Java JRE 7.1 een volledige nieuwe versie is, de oude versie JRE 6.29 niet automatisch wordt verwijderd zoals het eerder was. Volgens JAVA werd bij een update van JRE 6 de oude verwijderd. Toch bleef ik JavaRa gebruiken en het bleek in het log dat deze toch nog de oudere versie verwijderde.

In één van de discussies op dit forum herinner ik mij toch dat de moderator (Ik weet niet meer wie) uitlegde dat je eerst Java JRE 6.29 moest uninstalleren, het systeem terug opstarten en dan pas Java JRE 7.1 installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In één van de discussies op dit forum herinner ik mij toch dat de moderator (Ik weet niet meer wie) uitlegde dat je eerst Java JRE 6.29 moest uninstalleren, het systeem terug opstarten en dan pas Java JRE 7.1 installeren.

Klopt...werd een paar minuutjes geleden hier nog gepost...klik op de link en scrol dan naar beneden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.