Ga naar inhoud

Outlook express niet te opnenen cpu 100%


maartene

Aanbevolen berichten

Als ik outlook express wil openen, springt de cpu onmiddellijk naar 100% en zit vervolgens vast. Ik kan dus niks doen op outlook. Ik heb enkel e-mails en mijn adresboek terug nodig... voor de rest mag alles weg.

Ik was toch net van plan de computer te formateren en over te stappen naar mac. Mijn internet doet het ook nietmaar dat is niet zo belangrijk aangezien ik enkel mijn e-mails nodig heb.

Ik ben zelf niet zo'n computerkenner, hopelijk is er iemand die mij (liefst zo eenvoudig mogelijk) kan helpen.

Alvast bedankt

aangepast door maartene
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je berichten van Outllook Express kan je vinden op deze locatie : C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express. Daar zitten allerlei bestanden met .dbx als extensie (vb. Postvak IN.dbx, Verzonden Items.dbx, enz). Let op : dit zijn normaal "verborgen bestanden". Dus moet je de optie "verborgen bestanden zichtbaat maken" wel eerst inschakelen.

Het adresboek kan je vinden op C:\Documents and settings/Gebruikersnaam/Local Settings/Application Data/Microsoft/InternetExplorer/jounaam.wab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.