Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten: 1 t/m 10 van 86

skype reageert niet

Dit is een discussie over skype reageert niet in het forum Archief Andere software , en maakt deel van de Andere software categorie; Hallo Ik heb skype gedownload, maar ik kan mij niet aanmelden. Steeds als ik me wil aanmelden blijft ie "hangen" ...

Lid

Standaard skype reageert niet

Hallo

Ik heb skype gedownload, maar ik kan mij niet aanmelden. Steeds als ik me wil aanmelden blijft ie "hangen" en geeft aan "skype reageert niet". Als ik dan ctrl/alt/del doe en de taak beëindig en me weer opnieuw wil aanmelden geeft ie aan dat ik al ingelogd ben op deze computer. Ik kom niets verder en weet niet meer wat te doen. Heb het er al helemaal afgegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar niets helpt.
    Wie o wie kan mij helpen?

groet
    Heidi

Ervaren Lid
    Leeftijd
    26

Standaard

Welke versie van skype gebruik je? Heb je deze problemen ook bij andere programma's zoals msn messenger?

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".
    Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".
    Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten
    Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".
    Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Lid

Standaard

Hallo Jurgen

Ik ga dit vanmiddag allemaal proberen. Ik heb nu helaas geen tijd (verjaardagsvisite). Je hoort nog van me. In ieder geval alvast bedankt!!!!!

groet
    Heidi

ps: ik gebruik skype 5.0 (althans dat probeer ik dan....) en msn messenger gebruik ik nooit.

Lid

Standaard

Hoi Jurgen
    Ik heb HJT gedownload en inderdaad kreeg ik die melding. Toen heb ik van alles geprobeerd maar ik wist niet hoe ik hem uit moest voeren als administrator. Dus heb ik het log gesloten en als ik nu weer klik op HJT dan krijg ik steeds de melding: HTJ is already running.
    Wat nu? Ctrl/A werkte ook niet...
    Iets anders: eerder kreeg ik altijd een mailtje als er een bericht voor me was maar nu niet meer. Ik heb al bij instellingen gekeken, maar daar staat het wel aangevinkt, dus ik zou niet weten hoe dat kan.

groet
    Heidi

Lid

Standaard

HELP
    Kan niemand mij helpen met Skype? Ik krijg geen reacties.

groet

Ervaren Lid
    Leeftijd
    26

Standaard

Als je met de rechtermuisknop op het pictogram van Hijacthis klikt verschijnt er een menu. Daar staat de optie "Als administrator uitvoeren".

Lid

Standaard

Helaas, dat gebeurt niet! Ik heb net HJT opgestart en analyze this aangeklikt. Als ik nu probeer te openen geeft ie aan: HJT is already running. Ik snap er helemaal niks meer van.

Ervaren Lid
    Leeftijd
    26

Standaard

Je hoeft toch niet op Analyze this te klikken?

Je start Hijachthis op als Administrator.
    Daarna klik je op "Do a System scan and save a logfile".
    Als de scan is opgeslagen zal er een kladblok venster openen. De inhoud van dat venster mag je hier plakken.

Lid

Standaard

Hoe moet ik dit doen als Administrator dan?

Ervaren Lid
    Leeftijd
    26

Standaard

Als je met de rechtermuisknop op het pictogram van Hijacthis klikt verschijnt er een menu. Daar staat de optie "Als administrator uitvoeren".

+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Kan skype niet openen
    door benjike316 in forum Archief Andere software
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 24 januari 2011, 14:18
  2. Laptop reageert niet, start niet meer op...
    door Raceman1910 in forum Archief Windows
    Reacties: 58
    Laatste bericht: 4 september 2010, 19:29
  3. Windows 7 - Canonprinter reageert niet of niet correct
    door bruinmoes in forum Archief Hardware algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 9 december 2009, 03:56
  4. [OPGELOST] kan skype niet installeren: help!
    door julie.vanker in forum Archief Andere software
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 7 juli 2009, 17:49
  5. [OPGELOST] medion pc reageert niet meer en start niet op
    door supergolfje in forum Archief Hardware algemeen
    Reacties: 27
    Laatste bericht: 17 januari 2008, 17:57

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten