Ga naar inhoud

skype reageert niet


Heidi

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Norton antivirus. De betaalde versie.

Ik sloot gisteravond mijn laptop af en toen duurde het heel lang en toen heb ik de computer maar gewoon uitgedrukt. Vanmorgen toen ik hem op ging starten kreeg ik natuurlijk de melding dat ie verkeerd was afgesloten, logisch. Toen ik op enter drukte om windows op te starten (zwarte scherm) kreeg ik het blauwe scherm Het is altijd als ik de computer opstart. Nooit als ik ergens mee bezig ben.

Ik heb eerlijk gezegd niet gelet op de drivers in de melding omdat je de vorige keer vroeg naar de codes, dus daar heb ik mij op geconcentreerd, sorry :sad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik Norton antivirus. De betaalde versie.

Ik sloot gisteravond mijn laptop af en toen duurde het heel lang en toen heb ik de computer maar gewoon uitgedrukt. Vanmorgen toen ik hem op ging starten kreeg ik natuurlijk de melding dat ie verkeerd was afgesloten, logisch. Toen ik op enter drukte om windows op te starten (zwarte scherm) kreeg ik het blauwe scherm Het is altijd als ik de computer opstart. Nooit als ik ergens mee bezig ben.

Ik heb eerlijk gezegd niet gelet op de drivers in de melding omdat je de vorige keer vroeg naar de codes, dus daar heb ik mij op geconcentreerd, sorry :sad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start en typ in het zoekvak msconfig.

Er zal in venster verschijnen. Kies daar voor het tabblad Opstarten.

Vink alles wat met Norton te maken heeft uit.

Klik daarna op Toepassen.

Start je pc nu opnieuw op. Normaal zou norton nu niet meer automatisch opstarten. Als hij nu opstart zonder foutmelding is Norton waarschijnlijk de oorzaak.

Let er wel op dat je pc niet wordt gecontroleerd op virussen nu Norton niet meer automatisch opstart. Start het programma daarom elke keer handmatig op nadat je pc is opgestart.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.