Ga naar inhoud

skype reageert niet


Heidi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nadat ik CCleaner gebruikt heb.

ook nog zoiets: sinds eergisteren doet de computer ook raar met afsluiten. Als ik dat doe, dan duurt het heel lang en gaat plotseling weer opnieuw opstarten en meldt dat windows onverwachts is afgesloten. Gisteren ging ie ineens een herstelprocedure starten......

Ik begrijp er zo langzamerhand helemaal niets meer van. Heb ook al extra scan met Norton gedaan, niks uitgekomen. Dus ??????????

---------- Post toegevoegd om 14:54 ---------- Vorige post was om 14:53 ----------

Ik heb Skype nog niet gedownload hoor. Ik dacht, ik vraag eerst even over die melding!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zou ccleaner foute registerverwijzingen zelf moeten verwijderen. Kan je het nogmaals laten scannen.

Om te vermijden dat de pc bij een volgende fout opnieuw opstart kan je het volgende doen:

ga naar configuratiescherm. Klik op Systeem en beveiliging. Kies daarna voor Systeem.

In het menu aan de linkerkant kies je voor Systeembeveiliging.

Ga nu naar het tabblad Geavenceerd en kies bij opstartinstellingen voor instellingen.

Vink daar de optie "computer automatisch opnieuw opstarten" uit.

Doe ook het volgende:

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

bug check string

bug check code

caused by driver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het inmiddels gedownload, maar ik krijg een blanco scherm, d.w.z. er staan geen files in. Toen ik op sluiten klikte ging alles weg. Kan het ook niet weer vinden.......

---------- Post toegevoegd om 16:17 ---------- Vorige post was om 16:16 ----------

Heb Uniblue inmiddels laten scannen en die had wel heel veel gevonden. 114 fouten!!! Heb ik laten repareren. Is dat erg?

---------- Post toegevoegd om 16:21 ---------- Vorige post was om 16:17 ----------

Ik moet eerlijk zeggen, volgens mij heb ik ook geen blauw scherm gehad. Alleen zwart met witte letters. En toen ie zeg maar het systeemherstel ging doen was het grijs/wit met zwarte letters. Ik ben inmiddels helemaal de draad kwijt hoor. Ben toch al een analfabeet op dit gebied en dit maakt het er niet beter op:thumpdown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik gan nu skype dowloaden en installeren. Wordt vervolgd.....

---------- Post toegevoegd om 16:49 ---------- Vorige post was om 16:38 ----------

Ik heb Skype nu gedownload en ik heb me aangemeld. Ik krijg het Welkom Heid-scherm erop. En nu?

---------- Post toegevoegd om 16:53 ---------- Vorige post was om 16:49 ----------

Ik zie net dat skype niet op mijn computer staat, maar dat ik wel aangemeld ben. Hoe kan dit nu weer??????????? Heb in configuratiescherm gekeken, daar staat ie dus niet bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, heb het inmiddels ook alweer verwijderd. Kreeg al weer hetzelfde gelazer als eerst. Onder aan deze pagina staat ook een discussie van kan skype niet openen. Ik krijg datzelfde scherm er voor.

Je hebt het maar druk met mijn probleem. Voel me gewoonweg schuldig:sad

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.