Ga naar inhoud

anti virus programmas


Aanbevolen berichten

Hallo Ik beschik op de pc over een avg . Nu hoorde ik dat microsoft ook een soort virus scanner heeft nm :

microsoft security Essentials te vinden op de website www.microsoft.com/security_essentials

Nu stel ik mij de vraag kan en mag men die twee programmas terzelfdertijd op je pc plaatsen. Normaal mag men nooit 2 anti virus programmas plaatsen; Alvast bedankt voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het installeren van twee verschillende anti-virusprogramma's biedt geen enkel voordeel...zelfs eerder een ernstig nadeel, zeker weten.

Ze kunnen mekaar tegenwerken en je systeem ernstig vertragen.

Eén goede antivirus aangevuld met een degelijke malwarescanner is prima en voldoet ruimschoots indien aangevuld met het gezonde verstand van de pc-gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de keuze tussen de twee AV-programma's, zou ik je aanraden om Microsoft Security Essentials te verwijderen en AVG te behouden. Kwalitatief is de laatste merkelijk beter dan MSE.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.