Ga naar inhoud

aankoop toshiba laptop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geef misschien is de plek aan waar je deze wil kopen.

Zeg ook eens waarom je een laptop wilt kopen en wat je te besteden bedrag is.

Op wat ik nu kan zien vind ik ook de L650-11F de beste maar waar ik het zie heeft die slechts een 5400rpm HD en dat zou je toch beter veranderen in een 7200rpm HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de snelle reacties!

ik heb al bijna alles afgezocht, maar ik vind nergens waar ik hem kan kopen. Via toshiba zelf gaat het ook niet, toch niet in België..

ik had hiervoor een acer en dat was echt brol. ik heb een budget van max 800 euro. Deze keer wil ik wel het beste voor mijn geld :)

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het volgende opletten:

Bij deze hier wordt er I5 als processor vermeldt en daardoor is de prijs hoger.

Maar hier staat blijkbaar een indentieke type nummer maar met amd processor en dus goedkoper.

Kwaliteit is Dell evengoed als Toshiba

Maar bij Dell wordt wel I3 of I5 of I7 processor gebruikt.

Doch het belangrijkste punt bij laptop is service na verkoop en dat is bij Dell uitstekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar die tweede is denk ik een ander model, want die heeft ook maar 3Gb ram en 320 Gb op de harde schijf..

nu twijfel ik echt.. als ik de dell zou nemen dan zou ik die van 799 euro nemen. Maar is die grafische kaart dan niet beter in die toshiba?

enja welke zou jij kiezen?

mvg!

aangepast door Jensraspoet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.