Ga naar inhoud

aankoop toshiba laptop


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

pff een laptop kopen is niet simpel! ik twijfel te hard.. na wat reviews gelezen te hebben, heeft de toshiba niet zo een goed geluid.. en die dell studio heeft niet zo een goede batterij..

ik wil gewoon een goede laptop met 4gb ram, 500 gb harde schijf, 15", degelijke batterij en degelijke videokaart voor max 800 euro :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke een HD met 7200 rpm is blijkbaar niet te vinden. Ik kan je wel een laptop geven die zo goed mogelijk aan alles voldoet behalve dan de 7200rpm.

Dell Studio 15 met volgende aanpassingen:

Draadloos connectiviteit: Dell Wireless 1520 €20 extra

Geheugen: 4GB 1333MHz €40 extra

Hoofdbatterij: 9-cel batterij €70 extra

In het totaal komt dat dan neer op €759,05

Dan heb je wel 'slechts' 320 GB HD. Nu voor het 7200rpm probleem zou je deze 500GB schijf kunnen kopen voor €76,37. Dan moet je gewoon de 320GB schijf er uit halen en die er in steken. Je moet dan wel windows opnieuw installeren maar dat is niet moeilijk.

Als je heel snel wilt kun je ook een SSD kopen maar dat kost nog steeds heel veel.

Veel dichter kwam ik niet in de buurt in mijn zoektocht van deze avond :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 80 euro geeft aan die processor dan heb je voor iets minder dan 840 euro een goede laptop voor dat geld.

Probleem is dat als je minder wil geven moet je ergens in boeten. Het is maar waar dat je het zelf wil.

Persoonlijk ben ik nu bezig op een Dell met 9cel batt. Ik kom op energiezuinig 6u toe als ik geen zware applicaties run. Min dat ik tegenkom is 2,5u als ik films zie op max prestaties. Dus op die batt zou ik persoonlijk niet besparen aangezien je toch een laptop wilt zodat je overal kan zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja daar heb je wel gelijk in.

Ik denk dat ik over die dell toch maar eens goed zal nadenken, en mij niet meer zo focussen op die toshiba. Het spijtige is wel dat die dell geen apart cijferklavier heeft..

Het geluid van die dell, is dat goed?

en een laatste vraagje :P Die kortingen lopen tot 28 juli, is dat de laatste datum, of komen er nieuwe?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.