Ga naar inhoud

aankoop toshiba laptop


Aanbevolen berichten

Dan is het waarschijnlijk een andere korting maar zo goed als zeker niet meer op de laptops.

Het geluid uit een laptop is altijd slecht tenzij je eentje van ASUS koopt waarbij ze hebben samengewerkt met B&O.

Ik persoonlijk vind dat je de het cijfer klavier niet zo hard mist. Ik ben het gewoon om met de toetsen bovenaan cijfers in te typen. Gewoon caps lock aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zelf heb 2 Asus laptop en ben daar behoorlijk content over.

Onlangs had ik bij mijn dochter haar laptop die ondertussen 1,5 jaar oud is de koeler nagekeken en niks vuil in.

Maar Asus is naar verhouding ook duurder.

Een vergelijkbaar product kost zo'n 1000 euro wat boven uw budget is.

Beiden laptop heeft wel cijfers klavier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik voortbouw op die dell van 699 euro (9 cell batterij, wireless1520, i5-520M processor, 4gig ram, 320 harde schijf + LoJack) kom ik aan 829 euro

als ik voorbouw van basis model van 579 euro (9cell batterij, wireless 1520, i5-520M, 4 gig ram, 250 harde schijf) kom ik aan 828,5

maar dan heb ik bij het eerste wel een diefstalsoftware van een jaar en 70 gb meer op de harde schijf..

klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ieder grote firma gebeurd wel iets.

Bij Dell was de batterij probleem geweest maar toch blijven de mensen hardnekkig over praten terwijl dat probleem opgelost is.

Vreemd genoeg zegt niemand over Acer batterijen want dat was indentiek probleem geweest.

Daarom moet je ook nu en dan eens kijken of er een firmware update is.

Ik zou zonder probleem een Dell kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.