Ga naar inhoud

Samsung Galaxy Tab 2 7.0 widget weer


Aanbevolen berichten

Ik heb een Samsung Galaxy Tab 2 7.0 aangeschaft en er zit een widget op voor het weer in uw gemeente er altijd op te hebben.

Nu heb ik deze per ongeluk gewist en vind het niet meer terug.

Kan iemand mij zeggen waar ik dat terug kan vinden en hoe ik het terug op zijn plaats moet krijgen?

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Sacha, maar dat had ik al gevonden hoe ik het erop moet zetten. Mijn probleem is dat ik de software heb verwijdert van mijn tablet. Nu zou ik het er weer willen opzetten maar vind het niet meer terug. Is er ergens op een tablet zoiets zoals een vuilbak waar je alles in terug vindt dat is gedeleted geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik heb hetzelfde tablet en ik begreep dat je de dingen die er al opstaan niet kunt verwijderen via de vuinisbak, wel de apps die je er later opzet gaat via de vuilnisbak die verschijnt als je lang op het icoontje drukt.

Bij mij heet het programma AccuWeather.com en onder aan staat dan "mijn plaats" en kun je plaatsen toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.