Ga naar inhoud

Gmail-account aanmaken in Outlook 2010 lukt niet


HansO

Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om mijn outlook-emailaccount aan te maken in Outlook 2010.

Heb alles diverse malen uitgeprobeerd.

Nadat ik alles heb ingevuld krijg ik melding op klein schermpje: 'Windows Beveiliging', Microsoft Outlook, mijn emailadres ingevuld, mijn wachtwoord ingevuld en na 3 keer OK krijg ik een nieuw schermpje te zien Microsoft Outlook Hotmail Connector met mijn Live ID reeds ingevuld en mijn wachtwoord reeds ingevuld na OK krijg ik melding 'Controleer onderstaande instellingen'

Wie kan mij verder helpen.

Alvast reuze bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt mij niet om in Outlook 2010 mijn Gmail account aan te maken. Van alles geprobeerd. Ik heb in Gmail POP en Imap ingeschakeld staan. Mijn internetprovider is Ziggo.
Het lukt mij niet om mijn outlook-emailaccount aan te maken in Outlook 2010.

De vraag is nu wat wil je eigenlijk in Outlook 2010 instellen?

Indien het een Gmail-account betreft:

post-23245-1417705677,7783_thumb.jpg

post-23245-1417705677,8164_thumb.jpg

Ga dan naar Outlook en voer uit wat in deze link staat.


Wil je een Ziggo account invoegen in Outlook neem je deze link door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had probleem met het aanmaken van een Gmail account in Outlook 2010. Kreeg telkens schermpje van Windows Beveiliging te zien en kwam niet verder met het proces. Ik heb intussen ondekt dat dit wordt veroorzaakt doordat ik gebruik maak van 'Indentificatie in twee stappen' onder Gmail. Via instellingen in Gmail moet je een 'applicatiespecifiek wachtwoord' aanmaken en dit wachtwoord moet je gebruiken zodra je het schermpje ziet verschijnen bij het aanmaken van een Gmail-account onder Outlook 2010.

Dit wachtwoord kun je als volgt genereren:

Ga met cursor naar tandwiel rechtsboven in het scherm van Gmail, klik op instellingen, klik op accounts, klik op 'andere instellingen van Google-account', klik boven aan scherm op 'beveiliging', klik onder veld wachtwoord op 'instellingen', voer wachtwoord in, volg instructies om een 'applicatiespeciefiek wachtwoord' te genereren, noteer dit wachtwoord, sluit Gmail, ga naar Outlook 2010 en vul dit wachtwoord in i.p.v. het normale wachtwoord, succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.