Ga naar inhoud

Plakken gaat heel moeilijk.


coupe

Aanbevolen berichten

Hallo beste forumleden,

Ik heb een probleem met plakken van een knipsel en met plakken uit paint.

Nadat ik het iets heb geselecteerd ga ik naar Word om te plakken.

Als ik dat doe krijg ik alleen de omranding te zien. Het gekke is als ik dan de kopie ga selecteren in Word en hem bijvoorbeeld een klein beetje uitrek, en de muis ingedrukt houdt, zie ik wat ik geplakt heb. Laat ik de muis weer los is alleen de omranding er weer. Hoop de jullie me kunnen helpen. Groet jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ coupe,

:welkom: op PCH!.

Naar mijn weten wordt de optie selecteren in Paint gebruikt om een afbeelding te splitsen.

Selecteer een deel van een afbeelding, vervolgens met de muis het geselecteerde deel verplaatsen.

In Paint ontbreekt de optie Kopiëren (naar).

post-41531-1417705740,8025_thumb.jpg

post-41531-1417705740,8183_thumb.jpg

Als u een afbeelding wilt opslaan ga in Paint opslaan / opslaan als jpg (bijvoorbeeld) in een map en vervolgens plakken in Word.

of bedoeld u iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iEscape,

Tot zover is me alles wat je verteld wel duidelijk, maar dat bedoel ik eigenlijk niet.

Vergeet paint maar even. Maar als ik iets knip en kopieër en wil plakken in Word zie ik alleen de omranding. Door de omranding te selecteren en dan een beetje uit rek terwijl ik de muis ingedrukt houd zie ik wat ik geplakt heb. Als ik de muis weer loslaat is alleen de omranding er weer. Is wat moeilijk te omschrijven, maar hoop dat het je zo een beetje duidelijk is.

Groet Jan,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jan,

Maar als ik iets knip en kopieër en wil plakken in Word zie ik alleen de omranding.

Wat bedoeld u met "iets knip"?

Een deel van een afbeelding knippen?

Een deel van een afbeelding knippen en vervolgens eerst opslaan / opslaan als, en daarna pas plakken in Word.

Klik met de rechtermuisknop op een afbeelding vervolgens Kopiëren.

Ga naar Word en Plakken.

Lukt het wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.