Ga naar inhoud

laptop aanschaf


Aanbevolen berichten

Uiteraard kunnen we je helpen bij de aanschaf van een laptop. ;) Zou je dit lijstje even kunnen invullen?

Waarvoor heb je een laptop nodig? - Wat wil je gaan doen met de laptop? Wil je er dagdagelijkse taken op uitvoeren, gaming, fotobewerking of nog iets anders?

Wat is mijn budget? - Zeker geen onbelangrijke vraag, hoeveel wil je besteden aan je nieuwe notebook?

Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - Als je een voorkeur hebt voor een bepaald merk (of net niet), kan je dat best even vermelden, dan kunnen we er zoveel mogelijk rekening mee houden?

Heb ik al die nieuwe functies nodig? - In tegenstelling tot gewone desktop computers zijn de nieuwere functies niet altijd aanwezig op een laptop. Wil je bijvoorbeeld zeker gebruik maken van USB 3.0 en/of Thunderbolt

Welke schermgrootte heb ik in gedachten? Wil je een groot 17 inch scherm, een iets compacter 15 inch model of nog kleiner?

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Heb je nog randapparatuur (monitor, muis, toetsenbord, externe harde schijf...) nodig om je laptop te vergezellen?

Heb ik nog overige specifieke wensen? - Wil je bijvoorbeeld een extreem dunne ultrabook of heb je liever een bepaalde kleur voor je laptop?

Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - België en Nederland maken gebruik van verschillende toetsenbord-indelingen, dus is het zeker bij een laptop belangrijk te weten in welk land je woont. Als je een specifieke (web)winkel in gedachten hebt kunnen we daar ook rekening mee houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarvoor heb je een laptop nodig? - voor dagelijkse dingen.

Wat is mijn budget? - € 750.

Heb ik al die nieuwe functies nodig? - ja namelijk usb 3.0.

Welke schermgrootte heb ik in gedachten? 15 inch.

Heb ik nog randapparatuur nodig?- harde schijf van 750 gb en een ssd van 128 gb.

Heb ik nog overige specifieke wensen?- ultrabook blauw of zwart of grijs.

Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten?- Nederland

nee niet echt een webshop in gedachten wel een winkel namelijk mediamarkt of mycom.

aangepast door misteragga
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.