Ga naar inhoud

skype reageert niet


Heidi

Aanbevolen berichten

We zijn er om mensen te helpen. Al geraakt men mandje met oplossingen wel leeg :sad

Skype heb je dus nu verwijderd? Dat laten we even zo dan. Doe het volgende eerst:

Ga naar Start -->Computer.

Klik linksbovenaan op Organiseren.

Kies Map-en zoekopties.

Klik op het tabblad Weergave.

Zoek daar naar de optie "Verborgen mappen" en zet de optie "verborgen mappen weergeven" aan.

Klik daarna op toepassen en dan op ok.

Ga nu naar volgende map: C:/Gebruikers/jegebruikersnaam/AppData/Roaming/Skype.

Verwijder deze map.

Installeer skype daarna opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik de map wil verwijderen krijg ik dit bericht:

de map kan niet worden voltooid omdat de map of een bestand in de map in een ander programma is geopend

---------- Post toegevoegd om 22:58 ---------- Vorige post was om 22:56 ----------

Gek word ik er van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet kunnen zien want mijn man zag het scherm en heeft daar niet op gelet. Er had wel iets gestaan van dump/crash o.i.d.

Er staatnu 0 crashes.

Het duurt zo verschrikkelijk lang voordat ie gaat afsluiten, niet normaal. Ik heb uniblue registre ook verwijderd. Heb ook ccleaner weer laten lopen vandaag. Ik probeer ook maar vanalles en nog wat. Nu krijg ik tussendoor de melding dat het programma waarschijnlijk niet correct is geïnstalleerd. Erboven staat: assistent voor programmacomptabiliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jürgen

Ik kreeg weer het blauwe scherm en de volgende codes stonden er op:

0x0000009F, 0x00000003, 0x860AAA98, 0x85FCC030, 0x82F6FAEO

Driver_power_state_failure

crashdump dumping pys. memory to disk 100

Bij het opstarten het volgende bericht: windows werkt niet meer correct. Onverwachts afgesloten en vervolgens hersteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond er geen bestand vermeld dat verwijst naar een bepaalde driver? Iets in de aard van driver.sys. Dergelijke meldingen kunnen betrekking hebben op verschillende drivers of programma's. Wat ben je meestal aan het doen op het moment dat je deze melding krijgt? Heb je dit bijvoorbeeld wanneer je de pc wenst af te sluiten of je hem uit stand-by haalt?

Het probleem zou ook kunnen veroorzaakt worden door je antivirus. Welke gebruik je?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.