Ga naar inhoud

sweet im lastige software


ronald1966

Aanbevolen berichten

Dus je hebt een .txt bestand van hjt?

Als je nu onderaan het berichtvenster hier op het forum klikt op "Meer opties" dan scrol je iets naar onder en daar staat "Beheer bijlagen".

Klik daarop en dan opent er een venster waar je dan een bijlage kunt uploaden en zo in je bericht plaatsen.

Klik daarvoor op "Bestand toevoegen" , selecteer nu "Bladeren" en ga dan naar de plaats waar dat text document is opgeslagen en selecteer dat.

Bevestig dit nu door te klikken op "Openen" en dan "Uploaden".

Klik nu rechts onderaan dat venster op "Klaar".

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja ik heb gedaan zoals je zegt maar ik moet even uitzoeken waar het opgeslagen is

---------- Post toegevoegd om 19:38 ---------- Vorige post was om 19:34 ----------

ok gelukt maar nu zegt hij ongeldig bestand

---------- Post toegevoegd om 19:51 ---------- Vorige post was om 19:38 ----------

nee hij blijft maar zeggen ongeldig

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALs je dat .txt document opent door erop te dubbelklikken en je selecteerd de eerste lijn en vervolgens druk je gelijktijdig op ctrl-A dan is gans de text geselecteerd.

Klik nu met je rechtermuisknop op die geselecteerde text en kies copieren.

Open nu op het forum het venster waarin je een bericht schrijft.

Klik in dat witte vlak met de rechter muisknop en selecteer nu plakken.

Werkt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je alles correct hebt uitgevoerd zou je het logje moeten vinden in C:\ProgramFiles\TrendMicro\HijackThis ! En dan kan je het op de eerder uitgelegde manier als bijlage aan een bericht hangen of zelfs gewoon in een bericht plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb b het inderdaad gevonden maar als ik dubbel klik erop gaat er wel een scherm open met hijack this maar er komt geen text ook niet als ik er nog een keer op klik als ik hem onder in het scherm open zegt hij ongeldig bestand zou ik het ook met mijn rechter muisknop kunnen kopieren en dan plakken of sleepen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens een nieuwe scan gedaan met hijack this en hij slaat het op in logfiles ik kan dat niet terug vinden ik vind het wel in programx86 maar volgens mij is dat gewoon het hijack programma en niet de gescande text dit kan ik ook niet slepen en als ik kopieer en ik wil het dan als antwoord in deze ruimte plakken geeft hij geen plakken aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je HJT start selecteer je Do a system scan only.

post-8298-1417704288,2032_thumb.jpg

Als dat klaar is selecteer je Save log.

post-8298-1417704288,2476_thumb.jpg

Er opent nu een nieuw venster waar je kunt selecteren waar het moet worden opgeslagen,best dat je daar de map Documenten neemt.

Bevestig dit door op opslaan te klikken en nu opent er een text document maar dat mag je weg klikken als je de upload functie gaat gebruiken.

post-8298-1417704288,2949_thumb.jpg

Als je nu naar de map Documenten gaat dan zie je daar een hjt.txt bestandje staan.

post-8298-1417704288,3415_thumb.jpg

Dat load je op hier op het forum in je volgende bericht zoals al in een eerdere post werd uitgelegd.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.