Ga naar inhoud

sweet im lastige software


ronald1966

Aanbevolen berichten

Download ATF cleaner

Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.

Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.

Klik op de knop Empty Selected.

Het volgende doen als je ook FireFox als browser hebt:

Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.

Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".

(dit haalt het vinkje weer weg bij "Firefox saved passwords")

Klik op de knop Empty Selected.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

maar kan ik met aft dan sweet im verwijderen want ik heb de laatste dagen alzoveel programmas hiervoor moeten downloaden en het heeft nog niet geholpen om van sweet im af te komen
Vakt af te wachten, hangt er van af waar je SweetIm zich precies heeft genesteld ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scherm waar SweetIm in voorkomt op je PC zetten, dan de toets PrintScreen op je toetsenbord indrukken, daarmee kopieer je de afbeelding van je scherm naar een kladblok, dan plak je in een programma als Paint of elk ander fotobewerkingsprogramma de inhoud van dit kladblok en sla je dit op als een .jpg-bestand o.i.d. Dan hang je dit bestand als bijlage aan een volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je spreekt over Google dus gaan we er vanuit dat je dat SweetIM ding ziet staan in je browser ergens.

Open dus je internet browser met de google pagina geopend en druk dan op de toets "PrtScn" (Printscreen dus) op je toetsenbord.

Open nu het programmatje Paint wat je terugvind onder Start-Alle programma's-Bureau accessoires.

Er opent nu een leeg venster van Paint,klik op het knopje Plakken links bovenaan in het venster van Paint.

Het zo juist gemaakte printscreen verschijnt nu in dat lege venster.

Sla dat bestand op (met Jpg indeling) en geef het een herkenbare naam die je gemakkelijk terugvind bij je afbeeldingen.

In je volgende bericht ga je dus zoals eerder al eens uitgelegd naar Meer opties en dan load je die afbeelding op naar je bericht.

Zie bijlagen voor een kleine verduidelijking.

post-8298-1417704289,5947_thumb.jpg

post-8298-1417704289,6284_thumb.jpg

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de startpagina in chrome (die door de schadelijke software werd veranderd wat vaak gebeurd met dergelijk programma's) als ik me niet vergis.

Hier vind je een beschrijving over hoe je deze terug kunt veranderen naar een andere startpagina van uw eigen keuze.

Mijn startpagina staat steeds ingesteld op Google maar zoals ik zij dat is een persoonlijke keuze welke je ervoor neemt.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.