Ga naar inhoud

Medion HDDrive 2GO 1,5TB wordt niet herkent door PC


.:KDC:.

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een HDDrive 2GO 1,5TB van Medion die ik ongeveer twee jaar geleden in de aldi gekocht heb. Nu ik heb alle bestanden en dergelijke op die harde schijf geplaatst omdat mijn PC (HP pavilion p6320be) geherformatteerd moest worden. Dat is dus allemaal gebeurt maar eenmaal ik mijn bestanden terug van mijn harde schijf wou halen werkte die dus niet. Allé ja tis te zeggen, ik hoor hem wel draaien maar hij wordt niet herkent en het blauw lampje werkt ook niet.

Kan iemand mij hierbij helpen.

alvast bedankt,

met vriendelijke groeten

KarelDC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog eens gekeken en geprobeerd en alles is opgelost nu:

- Dus je moet deze software downloaden : http://download.medion.com/downloads/treiber/sw_mdpcclone.exe

- dan moet ja dat uitpakken in de map medion

- dan ga je via deze computer naar die map en open je die en dan klik je op setup.exe

-dan installeer je gewoon dat programma en dan werd bij mij automatisch het stuurprogramma gedownload en herkende mijn PC de HDDrive direct.

---------- Post toegevoegd om 21:55 ---------- Vorige post was om 21:53 ----------

Bedankt clarkie maar ik had dat al bekeken voor ik de oplossing vond en hij was daar niet aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Dus je moet deze software downloaden : http://download.medion.com/downloads/treiber/sw_mdpcclone.exe

- dan moet ja dat uitpakken in de map medion

- dan ga je via deze computer naar die map en open je die en dan klik je op setup.exe

-dan installeer je gewoon dat programma en dan werd bij mij automatisch het stuurprogramma gedownload en herkende mijn PC de HDDrive direct.

Bedankt om de ganse omschrijving van de oplossing te vermelden!

---------- Post toegevoegd om 21:59 ---------- Vorige post was om 21:56 ----------

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.