Ga naar inhoud

windows crashd vaak en systeem herstel werkt niet


Gast monis71

Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volg de onderstaande stappen om Systeemherstel in de veilige modus van Windows Vista te openen en te gebruiken:

  1. Schakel de computer in en druk meteen herhaaldelijk op de toets F8 tot er een opstartmenu wordt geopend.
  2. Selecteer in het menu Geavanceerde opstartopties Veilige modus met opdrachtprompt en druk op Enter .
  3. Ga naar de startknop en typ direct het commando rstrui.exe en druk dan op enter .
    Kies een datum waarop de pc nog wel goed werkte.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn geen herstelpunten op de systeemschijf van uw computer gemaakt. Open systeembeveiliging als u een herstelpunt wil maken.

systeemherstel kan die punten niet maken zie error in afb. probleem 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat was is veilige modus met opdr. prompt

als ik hem normaal opstarte kreeg ik dit

Systeemherstel werkt mogelijk niet juist op dit systeem.

De volume Shadow Copy-service die door Systeemherstel wordt gebuikt, werkt niet. Raadpleeg voor meer informatie het gebeurtenislogboek. (0x81000202)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer of de service Volume Shadow Copy aanstaat:

- Klik op het startmenu en typ services

- Druk nog NIET op enter en kies in het menu bovenaan voor "Services" (met het tandwieltje voor)

- Ga op zoek naar de service "Volume Shadow copy" , rechtsklik erop en kies Eigenschappen. Bij opstarttype zet je Automatisch, maar zeker niet "uitgeschakeld".

Kijk ook even of de service Remote Procedure Call als opstarttype "Automatisch" heeft!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok volume shadow was uitgeschakelt heb kik nu ingeschakelt remote was al ingeschakeld

maar nu heb ik nog steeds geen herstelpunten

aangepast door monis71
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.