Ga naar inhoud

Word: damaged file herstellen


sensiii

Aanbevolen berichten

Hi,,

 

 

Ik heb word bestand die ik ben kwijtgeraakt, wellicht is het bestand overgeschreven door een andere bestand. Met het programma Recuva heb ik geprobeerd om de verwijderde bestanden van word terug te krijgen en ik kreeg dat bestand wat ik wil, helaas niet terug. Wel kreeg ik een andere versie van dat bestand terug, maar als ik dat wil openen staat er damaged file kan niet worden geopend, dus zou ik graag willen weten hoe ik dat damaged file kan herstellen? Of het bestand dat ik wil terug wil krijgen kan terug halen...

 

 

Dank alvast,

 

Sensi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sensiii,

 

welkom op PCH!

 

Als recuva het niet kan terughalen vrees ik ervoor, maar misschien dat anderen toch nog een oplossing hebben? Het gedeelte dat overschreven is, is zeker niet terughaalbaar.

 

Wat je nog kan proberen: die andere versie in kladblok te openen en mogelijk staan er dan nog goede stukken bij.

'k Wens je iig succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het beschadigde document op dit moment jouw ENIGSTE houvast is, maak er dan ZEKER een kopie van alvorens je begint te experimenteren ... zo ben je zeker dat, mocht er wat mislopen, je nog altijd over een onaangeroerde versie van dit document beschikt.

 

Ben je zeker dat je geen kopie van dit bestand hebt ? ... in je e-mail, op een externe geheugendrager, in the cloud, ... ? ... :hmmmm:

 

Mocht je via kladblok geen progressie boeken, dan zou je kunnen proberen of het lukt via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.