Ga naar inhoud

USB poorten werken niet


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Sinds een aantal maanden heb ik een probleem met mijn usb poorten. Bestaande externe hardeschijven en usb sitcks werken gewoon, maar zodra ik een nieuw apparaat aansluit geeft hij door middel van een geluidssignaal aan dat het apparaat herkend wordt, echter laat hij hem niet zien.

Na een aantal dingen geprobeerd te hebben kwam ik op deze site en hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

 

Ik heb het gevoel dat het te maken heeft met een virus. Aangezien mijn pc sindsdien ook niet meer zo snel werkt en het een aantal seconden duurt voordat hij een programma opent als ik er op klik.

 

Ik heb al een script gerund. Wellicht geeft dit wat meer inzicht?

 

Alvast bedankt voor alle hulp!

 

Groeten Tom.

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat het werkt.

 

Ik zal het komende dagen eens testen met wat apparaten. Mocht ik er niet uitkomen dan meld ik dat.

 

Hartstikke bedankt!

 

Wel blijf ik het gek vinden dat het een aantal seconden duurt voordat hij een programma opent als ik er op klik.

aangepast door tommytom321
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.