Ga naar inhoud

Acronis True Image 2015 -ervaringen


Johan59

Aanbevolen berichten

Heb HD moeten formatteren voor andere fouten en heb nu  t/m Acronis true image 2014 geinstalleerd.

Heb ook update 2015 gekocht, maar nog niet geinstalleerd,  staat ook niet op mijn account als ik inlog.

 

Wat adviseert U mij wel of niet installeren?

 

 

Johan59

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu enkele jaren deze backup software.  Kan niet goed overweg met dit programma. 

 

 

 

Ja, werkelijk aangekocht!

Johan59

 

 

 

Heb HD moeten formatteren voor andere fouten en heb nu  t/m Acronis true image 2014 geinstalleerd.
Heb ook update 2015 gekocht, maar nog niet geinstalleerd,  staat ook niet op mijn account als ik inlog.
 
Wat adviseert U mij wel of niet installeren?
 

 

 

 

Je kan niet goed overweg met Acronis maar je hebt wel al een aantal versies ervan gekocht.... en nu twijfel je of je de pas gekochte versie 2015 wel gaat gebruiken  :rofl:

Er bestaan verschillende alternatieven en zelfs gratis, wel niet altijd in het Nederlands.

 

Zelf gebruik ik ook het meest Acronis, momenteel versie 2013.

 

Waar heb je problemen mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan59,

 

je kreeg eerder hier een opmerking omdat je je bezondigde aan multiposten, maar dat bracht zo te zien weinig zoden aan de dijk ... :hmpf:

 

Het valt ons helaas OPNIEUW op dat je je problemen op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.