Ga naar inhoud

Magic Bullet Looks


Bammens

Aanbevolen berichten

Een aantal weken geleden heb ik al eens een vraag gesteld over een foutmelding. Aangezien ik toen de pc heb opgeschoond en heb weggegeven, was mijn vraag overbodig geworden.

Inmiddels heb ik een nieuwe pc: Lenovo Desktop H 530-17 en krijg als ik Pinnacle 14 start voortdurend een foutmelding (zie bijlage). Ik klik deze melding weg en Pinnacle werkt normaal. Met dien verstande dat wanneer ik een paar minuten niets doe, in het voorbeeldscherm groene beelden heb. Ik moet dan Pinnacle weer opnieuw starten.

 

post-8953-0-76643100-1423666901_thumb.jp

 

PC Helpforum moderator bericht:
afbeelding verwijderd wegens aanwezigheid Windows product ID
aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt Pinnacle studio 14 op een Windows 8.1 besturingsysteem, inmiddels is versie 18 beschikbaar en je voelt het misschien al aankomen........ jouw versie is niet echt geschikt voor Windows 8.

Je kan problemen in het gebruik tegenkomen.

 

If you are running Windows 8.1, with previous versions of Pinnacle Studio, except for version 17, you may encounter issues.

 

 

Zie deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.