Ga naar inhoud

verbinding met Proximusfon netwerk


smoking

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn Toshiba satellite laptop weigert verbinding te maken met mijn proximusfon netwerk. Met een andere laptop ( HP ) werkt dit zonder problemen.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?

Ik vermoed dat er een of andere beveiliging op de laptop moet afgezet worden . Op mijn Bbox staat een WPA2-PSK sleutel.

Bedankt

grtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kunt met eender welke pc of Mac surfen op een open Wi-Fi Hotspot.

  1. Ga na of wifi op uw toestel is geactiveerd en zoek de beschikbare netwerken. Bekijk hoe u verbinding kunt maken met een wifi-netwerk.
  2. Selecteer een open wifinetwerk dat het woord Fon bevat (PROXIMUS_FON).
  3. Open uw internetbrowser en surf naar gelijk welke website. U wordt doorgestuurd naar de loginpagina van Wi-Fi Hotspots.
  4. Voer uw login en wachtwoord voor Wi-Fi Hotspots in. Vink het vakje Mijn gegevens onthouden aan indien u wilt dat u deze gegevens de volgende keer niet meer moet invoeren.
  5. Klik op de knop Inloggen.
  6. U krijgt vervolgens (binnen de 30 seconden) een boodschap die bevestigt dat u met de Wi-Fi Hotspot bent verbonden.

Vanaf nu zal uw toestel zich automatisch verbinden zodra u in de buurt komt van een open netwerk (bv. PROXIMUS_FON).

 

Bron: Proximus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Proximus oplossing : al geprobeerd. Geen oplossing

- idem dito voor suggestie Asus

Op een andere laptop werkt het zoals Proximus aangeeft. Bij deze laptop ( Toshiba ) niet; heeft mi iets te meken met instellingen van Toshiba maar ik weet niet wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.