Ga naar inhoud

aankoop pc


Aanbevolen berichten

Goedendag

 

ik had een vraag wil een multimedia pc aankopen voor te internetten enz, nu is mijn vraag waar kan ik het beste een site vinden om mijn pc samen te stellen.Of een site met meer informatie om een pc samen te stellen

bijvoorbeeld welke processor harddisk moederboord videokaart en  ramgeheugen en geluidskaart.

 

groeten jan muuter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Asus

 

pc om te gamen

zeg 1000 euro ongeveer

samenstelling

niet overklokken wel later upgrade

wil wel usb 3 en hdmi

besturingssysteem windows 7 misschien 8

zelf installeren

leuke behuizing

veel audio aansluitingen

voorzijde hoofdtelefoon mircofoon

 

groeten jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor je volgende samenstelling gemaakt:

 

Als basis nemen we een rappe i5 processor, meer dan voldoende voor gamingdoeleinden. Je krijgt er 8GB aan RAM-geheugen en alles wordt geplaatst op een stabiel en rijkelijk uitgerust moederbord met zes audio poorten. 

 

Als besturingssysteem heb ik een Windows 8 licentie gekozen. Verder nemen we als bootschijf een snelle 120GB EVO SSD, maar natuurlijk ook nog een aparte harde schijf van 2TB voor opslag. De videokaart van dienst is de uitstekende GTX 960 van MSI, eventueel kan je 10 euro meer uitgeven voor een exemplaar dat een code voor Far Cry 4 bevat. 

 

Alles wordt gestoken in een mooie Bitfenix Shinobi behuizing en gevoed door een SeaSonic EVO 620 II voeding. Assemblage is niet inbegrepen, dat is een meerprijs van ongeveer 60 euro. 

 

Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.s.m. Azerty!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's heel graag gedaan. ;) 

 

Deze samenstelling werd gemaakt met het oog op uitbreiden in de toekomst. Een moederbord met voldoende aansluiten, een ruime kast en een voeding die gerust wat extra onderdelen van stroom kan voorzien: in principe kan je later alles upgraden, ook harde schijven bijvoorbeeld. 

 

Mocht je met de SSD van 120 GB niet voldoende plaats hebben voor Windows en je veelgebruikte applicaties, kan je ook kiezen voor het 250GB exemplaar. Die is trouwens een tikkeltje sneller. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.