Ga naar inhoud

desktop geeft volledig te wesite weer , laptop niet meer ?


odul

Aanbevolen berichten

Mijn destop geeft de website van mijn provider volledig weer. www.scarlet.be Ik hoop dat ik dit mag vermelden , daar de omschrijving van mijn probleem nog moeilijker wordt.Ook heb ik dit deel van het forum gekozen om dat ik niet weet wat mijn probleem is.Ik denk dat op mijn laptop een toepassing of een deel van het bestand van die toepassing niet meer werkt.Op mijn laptop krijg ik de volgende delen van de scarletsite niet meer te zien: welk voordeel pakket past bij jou en later zoek de 18 verschillen ( dit laatste venster kan jhe sluiten.Wilde eveneens mcafee downloaden en daar krijg ik de boodschap ga naar McAfee® Ook mij usb stick wordt als een map weergegeven ... Dit klopt dus ook niet. Wie wil en kan mij helpen ? PS de herstel functie kan ik nog benaderen , maar het scherm blijft blanco ..

Ik krijg de bijlage niet verstuurd ... Ik zie de papierclip maar geraak er niet aan...

aangepast door odul
bijlage
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk te zeggen welke probleem je hebt.

Je kan dit eerst doen:

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht. Wacht met verwijderen van items tot je een advies hebt ontvangen.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit doet:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Ga nu naar www.scarlet.be

Ziet je nu de welk voordeel pakket past bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft, kape , een gedeeltelijke oplossing gevonden . door het downloaden van windows script 5.7 voor xp. Ik zie nu terug de site zoals op mijn desktop. Toch heb nu het probleem dat de laptop mijn usb mini muis van medion op mijn medion 95400 niet meer herkend . Ook mijn usb emtec opslagmedium stick wordt weergegeven als een map als ik hem op de usb poort van mijn laptop steek en hij vraagd op welke manier moet geopend worden....

Graag hier iemand een oplossing ? Bij het inpluggen van een andere usb muis van de zoon herkend de laptop deze wel ...!

Dank voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.