Ga naar inhoud

internet pagina's werken niet met internet explorer


freddys

Aanbevolen berichten

als ik via internet explorer pagina's open (bv om ergens in te loggen), staat deze pagina geblokkeerd. toen ik me wilde registreren voor dit forum (bv) kreeg ik telkens "foutmelding op deze pagina". toen ik via firefox inlogde was dit geen enkel probleem. blijkbaar zijn sommige pagina's geblokkeerd maar waar vind ik deze terug om te deblokkeren. ik werk met windows 7, dit is nog niet zo lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Breng je Internet Explorer eens terug naar zijn standaardinstellingen:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

snelle uitleg, ik heb 2 maand terug mijn pc laten nazien. nadien bleek dat ik op een website niet meer kon en ben terug gegaan. de website is hersteld maar wanneer ik mij wil inloggen kom ik altijd op de startpagina terecht. deze pagina is dus geblokkeerd. ik heb wel gezien dat men voor de website terug te zetten een programma gebruikt heeft waar blijkbaar geblokkeerde pagina's instaan. het gaat hier wel om gewone pagina's, geen seks of ****o. bij een andere website kan je foto's uitvergroot bekijken tot..... nu krijg ik een x in een vierkantje. deze websites werken wel in firefox en opera, ik heb dit alleen in internet explorer

Link naar reactie
Delen op andere sites

het programma werd geopend vanaf een usb stick, dus daar heb ik geen informatie over. na jet openen kwam een venster op het scherm met bezochte bladzijden van sites. in dat venster kunden geblokkeerde pagina's terug vrij gegeven worden

windows 7 gebruik ik en denk niet dat het aan de sites ligt,waarschijnlijk zijn er nog meer bij mijn favorieten die uitgeschakeld zijn.

- - - Updated - - -

idd maar ze zijn niet van hetzelfde tijdstip, het probleem met de kleuren is ondertussen opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.