Ga naar inhoud

is niet geschikt voor windows of bevat een fout, Probeer het progamma opnieuw te insl


sinepin90

Aanbevolen berichten

ik krijg wanneer ik mijn laptop opstart deze melding voor alle progamma's die erop staan :

is neit geschikt voor windows of het bevat een fout. Probeer eht progamma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeem beheerder of softwareleverancies voor ondersteuning.

Ik krijg het heel de tijd voor al mijn progamma's nou heb ik op dit forum ergens ook al deze foutmelding gezien en toen werd er gezegd malware bytes te dowloaden en te scannen heb ik gedaanmaar had totaal geen nut.

heb er nog nooit last van gehad en ineens uit het niets kwam dit omhoog.

weten jullie hoe ik dit kan oplossen ik heb windows vista en heb zover ik weet een legale windows versie

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat in mijn eerste post : Vista

---------- Post toegevoegd om 10:56 ---------- Vorige post was om 10:56 ----------

Start op in veilige modus en log aan met de account administrator.

Kan je nu enig programma openen?

Kan je het configuratiescherm openen en daar enkele acties uitproberen (bvb de windows updates uitvoeren of de klok een uurtje verzetten).

dat heb ik al gedaan ik heb maar 1 account op mijn laptop en kan alles doen ook nu dit kan alles maar heb wel 1000de foutmeldingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.