Ga naar inhoud

Streamen naar tv draadloos


hammie

Aanbevolen berichten

Hallo Mw Mr

Zou graag vanuit mijn laptop draadloos muziek enz.afspelen op mijnTV (.Samsung UE46D8000)

Denk dat ik alles goed heb gedaan maar de bibliotheekmappen zitten op slot en ik kan 't slotje niet wegkrijgen

al ben ik toch de adminisrator.De laptop ziet de TV en de TV geeft de mappen wel weer.

Als ik op de map Alle Muziek klik schiet hij weer terug naar overzicht van de mappen

afb.muz.videos en afspeellijsten.Mijn TV geeft bij Source ook Netwerk en naam computer aan dus

denk dat hij de mappen niet mag openen daar er nog steeds een slotje bij staat.

Rechts Klik op bijv.videos en dan delen met thuisgroep of gespecificeerde personen gaat ook niet,

weet 't dus niet meer|????Krijg dat slotje niet weg!!!!

Bvhd Ton Straten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie

Nogmaals excuses voor dubbele plaatsen.Heb dus gedaan wat je schreef maar mappen op mijn TV

willen niet openen,schiet iedere keer terug van alle muziek naar Hoofdmap muziek.

Heb in mediaplayer dus via beheren mappen toegevoegd,ook videos maar ook die weigeren te openen.

Kan bij delen met dus ook niemand anders aanvinken geen lezen,ook geen lezen/schrijven en ook niet via

specifieke personen.In ieder geval,'t lukt me nog steeds niet.

BVD Hammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Clarkie

Met allshare gaat 't goed,maar met draadloos netwerk lukt 't me niet.

Wilde sowieso niks met niemand delen,dat is de reden dat ik allshare niet geinstalleerd had.

Krijg nu bij BRON op TV Windows Netwerk>> Ton-Akoya:Ton: <<waar ik dus niet bij de mappen kom,en >>Allshare<<waar 't wel mee lukt.Als ik bij BRON op Windows Netwerk>> Ton-Akoya:Ton: <<indruk verschijnen er 4 mappen>>Muziek,Videos,Afbeeldingen,en Afspeellijsten.Druk ik dan op Muziek krijg ik Bovenste Map en bv Alle Muziek.

Wanneer ik nu op Alle Muziek druk gaat hij weer terug naar bovenste Map,Hetzelfde bij Videos en Afbeeldingen.

Heb ook een thuisgroep gemaakt en alle mappen die nodig zijn gedeeld.Als 't niet lukt met Windows Netwerk

dan gebruik ik Allshare wel en sluiten we deze Topic maar.Doe er nog een att. bij van mappen en netwerk.

BVHD Ton

post-36161-1417705120,7806_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.