Ga naar inhoud

Firefox


embroiderit

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb net mijn pc opgestart en nu krijg ik met de beste wil van de wereld Mozilla Firefox niet open.. Werk dus nu met Internet explorer zonder invoegtoepassingen, maar zou liefst weer met FF werken omdat daar al mijn favorieten edm op staan. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn??? Heel hartelijk dank bij voorbaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

C:\Documents and Settings\[gebruiker]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\[uniek_id]\bookmarkbackups.

daarin zitten je bladwijzers. Maar daar een kopie van het bestand dat eindigd met .json achtervoegsel zodat je je bladwijzers nog hebt.

Dan Firefox verwijderen en terug installeren. Als dat niet lukt, profiel verwijderen. en terug aanmaken.

(Je kan ook direct een nieuw profiel aanmaken en het bladwijzer-bestand .(json) waarvan je een kopie hebt gemaakt importeren in je nieuw profiel (bladwijzers/bladwijzers ordenen/importeren en reservekopie maken/herstellen/bestand kiezen...)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke Windows gebruikt u? Windows XP,Vista of 7?

Zorg ook dat verborgen mappen worden weergegeven!

Ga naar de verkenner.

Druk dan op Alt.

Dan menu Extra/Mapopties.

Ga naar het tabblad Weergave en selecteer daar bij "verborgen bestanden en mappen" voor "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven"

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké. Je geraakt terug in Firefox.

Kies in Firefox voor het menu Bladwijzers/Bladwijzers ordenen.

Kies daaruit voor "Importeren en reservekopie maken". Kies dan Reservekopie maken...

Je krijgt nu bookmarks-2010-09-16.json als naam. Bewaar het op je bureaublad door aan de linkerkant op "Bureaublad" te klikken.

Hoe dit bladwijzer bestand terug importeren in een goedwerkende Firefox?

Dit .json bestand kan je altijd terug importeren in een goedwerkende Firefox door terug Bladwijzers/Bladwijzers ordenen/Importeren en reservekopie maken/Herstellen/Bestand kiezen... en dan het json bestand van je bureaublad te kiezen. Dus zelfs als je gans je profiel verwijderd, heb je nog altijd een kopie van je bladwijzers. Dat .json bestand bevat namelijk al je bladwijzers!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.