Ga naar inhoud

Windows 7 update zit vast


Koenerd

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, sinds kort heb ik windows 7 op mijn pc gezet

de 64 bit versie als het goed is

Ik had gister alle mogelijke updates gedaan en ik heb mijn pc vandaag aangezet en blijft vastzitten tijdens het installeren van de update

er staat: Updatebewerking 10163 van toepassen 118858 (MSBuild.exe)

Het windows tekentje beweegt wel maar bij de update gebeurt er niks

En na ongeveer een uur wachten gaat de pc vanzelf naar standby .

iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de pc op en tokkel op de F8 toets.

In het venster dat nu verschijnt kies je voor Laatst gekende werken configuratie.

Update dan je systeem opnieuw maar deselecteer die desbetreffende update en voer die naderhand appart uit.

Moet ik niet eerst naar bios of naar post? niet dat ik er erg veel verstand van heb

Maar als ik op de F8 toest druk gebeurt er niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Koenerd,

het is de bedoeling dat je tijdens het opstarten op F8 'tokkelt', zeg maar in- en uitduwen dus...

Deed je dat op die manier ?...

Extra vraagje nog : gaat het hier over een legale Windows 7 ?...

Grtjs.

aangepast door Asus
toevoeging vraag
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gedaan wat u zei maar ik kon niks deselecteren, en nu blijft hij al vast in het begin van de update

---------- Post toegevoegd om 14:53 ---------- Vorige post was om 14:52 ----------

Het tokkelen is gelukt, maar ik geloof niet dat het een legale windows 7 is want ik kreeg het van een vriend en het zat niet in de originele verpakking,cd etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.