Ga naar inhoud

Gmail verliest email!


Jee

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

ik wou eens informeren of jullie mij raad kunnen geven. Ik denk wel dat er ergens een topic van bestaat maar heb hem niet direct gevonden.

Het probleem is het volgende:

vandaag log ik in mijn email account van google (gmail) en ik merk dat de helft van mijn emails verloren zijn. Ze staan nergens, niet in alle berichten, niet in verwijderde berichten,...

Kan ik hier iets aan doen of is dit een veel voorkomend probleem ?

Alvast bedankt voor de hulp.

aangepast door Jee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan ze ook niet in de linkerkant bij "Prullenbak"?

Bekijk alles wat staat in de prullenbak. Als je daar je berichten terugvind, klik je op de berichten die je wil terughebben. Vervolgens klik je op de knop Verplaatsen naar en kies onderaan voor Postvak In.

Normaal kan het niet dat emails zomaar verdwijnen. Het kan wel zijn dat je gmail gehackt is, en dat dus iemand je paswoord weet en zo je emails verwijdert. Ben je zeker dat je vriend/vriendin/... het niet gedaan heeft?

Ik zou je wachtwoord van je gmail account onmiddellijk veranderen. Hoe je dit doet, lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jee,

blijkbaar ben je niet de enige die deze problemen heeft gehad op gmail : ( Have you lost email on gmail? ).

Ik vermoed dat de verloren mails niet meer te recupereren zijn...

Volg dus zekerheidshalve alvast het advies van wouterskurtt (bericht 4) en verander je wachtwoord.

Een ander advies : maak regelmatig een back-up van je gmail, hoe je dat doet lees je hier : ( http://www.pc-helpforum.be/f208/een-kopie-maken-van-je-gmail-30481/ ).

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik had het ook eens gegoogled en kwam het hier en daar ook tegen. Ik hoopte dat iemand van jullie het probleem misschien kende. Heb al jaar en dag gmail (vanaf het eerste jaar dat het commercieel/publiek werd) en heb dit ook nog nooit meegemaakt of gehoord ...

zal mijn paswoord veranderen en af en toe een backup maken van de belangrijke email.

Bedankt voor jullie tijd en moeite...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.