Ga naar inhoud

Snelkoppelingen op bueraublad werken niet (meer)


Hansie59

Aanbevolen berichten

Werk met Windows 7.Ging maanden goed tot ik van IE9 naar IE10 ging.Ineens kon ik vanuit Outlook 10 geen koppelingen openen naar websites als Marktplaats en Catawiki.Heb toen Fiefox geinstalleerd,naast IE.Dat werkte een tijd goed,kon ook die koppelingen weer openen.Tot op zeker moment snelkoppelingen op het bureaublad niet meer werkten,ik kon dus niet meer bij gmail en browsen met Firefox!Firefox weer vanuit mijn downloads opnieuw geinstalleerd,ging weer tijdje goed,tot nu dan.Heb geprobeerd IE helemaal te verwijderen omdat ik vermoedde dat het aan die browser lag.Maar je kunt IE helemaal niet verwijderen,althans mij lukt het niet.Wie weet een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hansie59,

IE kan je inderdaad niet verwijderen. Je kan 2 browsers gebruiken, maar stel één browser als Standaard.

Wanneer IE 10 via de automatische update is geïnstalleerd, dan is het mogelijk om terug te gaan naar IE 9.

Ga naar Start >> Configuratiescherm >> Programma's en onderdelen.

Klik in de linker kolom op Geïnstalleerde updates weergeven.

>> scroll in het scherm naar Windows Internet Explorer 10 >> klik met de rechter muisknop erop >> Verwijderen.

Er wordt gevraagd om de pc te herstarten.

Nu is Internet Explorer 9 weer geïnstalleerd op de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarna moet je wel het volgende doen om te vermijden dat je met de volgende windows update opnieuw met IE 10 wordt opgezadeld en het probleem terugkeert.

Ga naar configuratiescherm - windows update.

Laat zoeken naar nieuwe updates.

Bekijk de aangeboden updates en als IE 10 er weer bij staat, klik dan met rechts op de IE 10 update en kies dan voor update verbergen.

De update naar IE 10 zal dan niet meer aangeboden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.