Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb net een ultieme poging gedaan en het blijkt te werken!

1. Kopieer de map met al uw e-mails

C:\Users\jepcnaam\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\jeprofielnaam\Mail\Local Folders

2. Verwijder Thunderbird van je pc

3. Verwijder de hele Thunderbird map

C:\Users\jepcnaam\AppData\Roaming\Thunderbird\

4. Installeer Thunderbird opnieuw

5. Start Thunderbird op en vul je accountgegevens in.

6. Sluit Thunderbird af en ga opnieuw naar

C:\Users\jepcnaam\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\jeprofielnaam\Mail\Local Folders

7. Vervang deze nieuwe map door het kopie van je oude

8. Probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.