Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Ik zit ook al een tijdje te denken over een NAS en heb al een deel reviews gelezen en Qnap komt zeker heel vaak goed uit de reviews. Een merk dat eveneens goed uit de reviews komt is Netgear maar ook hier is er keuze genoeg in diverse prijsklassen. Grootte van de NAS maak voor mij persoonlijk niet uit, maar het moet wel zuinig in stroomverbruik zijn daar het altijd aan staat. Daar ik graag zelf knutsel ga ik waarschijnlijk de NAS zelf bouwen met zo'n energie zuinig Atom bordje. Zal zelf eens wat samenstellen en kijken wat het kost , want kant en klaar zijn ze toch redelijk duur.
  2. Nee deze vermeldingen mag je nooit of te nimmer zelf verwijderen. Hier is een gedegen kennis voor nodig. Als een expert (kape of kweezie wabbit) online komt zal deze je logje analyseren en je verdere instructies geven.
  3. Probeer eerst kweezie wabbit tip hier boven ;-) Mocht het niets oplossen, maak dan eens een nieuw gebruikersaccount aan op je pc. Heb je in dit nieuwe gebruikersaccount dezelfde problemen??
  4. Gaat het om een standaard Windows schermbeveiliging of één die je elders gedownload hebt? Heb je het probleem met één bepaalde schermbeveiliging of doet het probleem zich voor bij alle? Heeft het probleem zich altijd voorgedaan of is het begonnen na één of andere update? Start je Windows Vista eens schoon op zoals beschreven staat in het volgende artikel van Microsoft. Problemen oplossen door Windows Vista of Windows 7 schoon op te starten
  5. Rogue of scareware zijn nep programma's die je laten geloven dat er van alles mis is met je pc. De makers proberen zo de mensen die geïnfecteerd raken geld af te troggelen. Ga hier zeker niet op in. Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.
  6. Als je opstart in veilige modus, ga dan eens via Start/Configuratiescherm naar Systeembeheer en kijk daar eens in Logboeken onder Systeem welke foutmeldingen daar vermeld worden. Een melding van Fout > Bron > DCOM is normaal als je Windows XP in veilige modus start. Kun je daar een foutmelding vinden omtrent het niet opstarten in gewone modus? Je kunt ook nog eens kijken onder Toepassing voor eventuele foutmeldingen.
  7. Drivers waar geen setup bestand in voorhanden is kom je idd niet zo vaak tegen en dan kun je de handelingen zoals Stegisoft ze aangeeft gebruiken om vanuit apparaatbeheer naar de geschikte driver te laten zoeken en te installeren.
  8. Je hebt dus beeld tot normaal gezien Windows start, wordt er een foutmelding gegeven zoja welke? Vermeld ook even het merk,type en modelnummer van je laptop.
  9. Het werkt gvd Mooi dat het werkt, als het voor jou hiermee is opgelost mag je dit topic als zodanig markeren.
  10. Heb je al opnieuw opgestart? Heb je de Fn toets samen met de F1 toets al ingedrukt om je Wlan aan te zetten? Welke drivers hebben ze allemaal geinstalleerd in de winkel?
  11. Heb je een originele installatie DVD van je Windows 7?
  12. Kijk eens of er Launch Manager tussen je geïnstalleerde software staat? Deze driver heb je nodig voor gebruik te maken van de functie toetsen van je laptop. Mocht dat niet het geval zijn vind je de driver via de volgende link. http://www1.medion.de/downloads/download.pl?lang=nl&filename=laue521xwxpvst.exe&id=7425&type=treiber
  13. Hoi jmv, Misschien dat de probleemoplossing van Microsoft je verder helpt >> Problemen en fouten bij het afdrukken
  14. Ga naar Start/Uitvoeren en typ in het uitvoervenster msconfig en druk op enter. In het venster van Systeemconfiguratie klik je op het tabblad Opstarten. Kun je hier een screenshot van maken en in je volgende bericht plaatsen?
  15. Als een expert (kweezie wabbit of kape) online komt zal deze je logje analyseren en je verdere instructies geven. Zal ze even per PB verwittigen.
  16. Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een overzicht van je hardware. Als het om een merk pc gaat vermeld dan even merk, type en modelnummer
  17. Mooi te horen dat je vers geïnstalleerde pc het prima doet, en als de programma's sneller laden vanop deze nieuwe schijf ben je er uiteindelijk op vooruit gegaan ;-) De problemen met je externe behuizing zou aan de verbinding of aan het printje binnenin kunnen liggen, maar goed je hebt toch alles over kunnen zetten. Dan wensen we je nog veel plezier met je pc en als het voor jou hiermee opgelost is mag je dit topic als zodanig markeren. Groetjes Dasle
  18. Rechtsklik op je bureaublad en kies Nieuw > Tekstdocument Open het zojuist aangemaakte kladblokbestand en kopieer de volgende tekst in het bestand Ga in het kladblokbestand links bovenaan naar Bestand en kies Opslaan als Kies bij Opslaan als type > Alle bestanden Kies bij Bestandsnaam > Unreadmail.reg Klik op Opslaan waarna het Unreadmail.reg bestand op je bureaublad verschijnt. Dubbelklik hierop en sta toe dat de gegevens aan het register worden toegevoegd. Log uit of start je pc overnieuw en de meldingen van ongelezen e-mails zou weg moeten zijn
  19. Maar het systeem waar je dit voor zou willen is Windows XP of niet?
  20. ramona01 ben je vertrouwd met het register? Dit is een systeem met Windows XP?
  21. Als je rechtsklikt op het luidspreker icoon in de systemtray en kies voor Afspeelapparaten Staat je geluidskaart dan als standaard ingesteld? Op het tabblad Geluiden staat daar onder Geluidsschema > Windows standaard ingesteld?
  22. Er word in dit topic ook een Hijack logje afgehandeld. Blijkbaar gaat het hier om dezelfde pc?
  23. Heb je al eens opgestart enkel met de hoogst benodigde hardware? Koppel alles eens af zodat je enkel je moederbord, grafische kaart en natuurlijk geheugen overhoud. Koppel alle HD's af, cd/dvd-rom stations, diskettestation, cardreaders, externe HD's, Lan verbinding enz.... Het verwijderen van de stroomstekkertjes zou voldoende moeten zijn, als je het mobo wil resetten zou het verwijderen van het batterijtje voldoende moeten zijn, dit is misschien makkelijker en hoef je niet steeds de kaart te verwijderen. Het zou kunnen dat bij het initialiseren van de hardware iets fout loopt. Als je na dit opstart, krijg je dan steeds nog geen beeld?
  24. Ben wel benieuwd hoe het verlopen is ;-) Is de schijf naar jou mening voldoende snel?
  25. Dat zijn geen abnormale temperaturen Best dat we eerst controleren of er geen malware of spyware in het spel is. Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. Als een expert online komt analyseert hij je logje en zal je verdere instructies geven.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.