-
Items
9.752 -
Registratiedatum
-
Laatst bezocht
Inhoudstype
Profielen
Forums
Store
Alles dat geplaatst werd door Dasle
-
Een Vertex 3 is zeker geen slechte keuze hoor, maar de volle snelheid zal je niet halen door de beperking van je SATA controller. Als je in de toekomst een nieuw systeem zou kopen zijn deze met grote waarschijnlijkheid toch met SATA III 600 uitgerust en dan kun je met de Vertex 3 een veel hogere snelheid halen. Momenteel gebruik ik een Vertex 2 en ben hier heel tevreden over en ik heb ook nog een SATA II 300 controller. Hier een ATTO test Maar in de nabije toekomst ga ik ook voor een nieuw systeem en zal ik zeker kiezen voor de Vertex 3. Voor die meerprijs zit je later beter.
-
Je moederbord ondersteunt SATA II 300 en de Vertex 3 ondersteunt SATA III 600. De volle snelheid zal je niet uit deze SSD kunnen halen daar je SATA controller op je mobo hier de beperkende factor is. Mocht je ooit eens upgraden en een mobo met SATA III 600 aanschaffen dan kun je de snelheid van de Vertex 3 wel ten volle benutten.
-
Rechtsklik op de opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren. Typ het volgende commando in de opdrachtprompt chkdsk C: /F /R en druk op enter. Er verschijnt nu de volgende tekst in de opdrachtprompt Bevestigd dit met J om de controle te starten bij de volgende start en druk op enter.Waarna de volgende melding. Sluit de opdrachtprompt en herstart de pc.
-
Heb je dit reeds geprobeerd?
-
Een goed en gratis programma is Defraggler van Piriform. Zitten weinig toeters en bellen op maar doet wel wat het hoort te doen. ;-)
-
Java staat niet meer in configuratiescherm, opnieuw installeren lukt niet
Dasle reageerde op chr155y's topic in Archief Andere software
Hier doet de link het gewoon Probeer deze link eens Windows Installer Cleanup Kan je het nu wel downloaden? -
Ja dat klopt idd, ik doe altijd handmatig de updates downloaden en installeren. Ik kies liever zelf wat er geïnstalleerd gaat worden. ;-) Blijkbaar word er wel gecontroleerd of je een Office pakket geïnstalleerd hebt maar niet de afzonderlijke onderdelen hiervan, Dus ook hier steeds updates voor onderdelen van het Office pakket die helemaal niet geïnstalleerd zijn. Ook wacht ik meestal enkele dagen bij het uitbrengen van updates voor ze geïnstalleerd worden. Het gebeurt wel niet zo vaak maar als er een update tussen zit die niet deugd word deze meestal binnen de kortste keren ingetrokken.
-
De NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service zorgt voor heel wat problemen en laat veel systemen vastlopen en crashen. Misschien lost het je probleem niet op maar het is zeker te proberen ;-) Ga via Start > Configuratiescherm naar Programma's en onderdelen Selecteer de Nvidia 3D Vision Driver en kies voor verwijderen. Herstart je systeem.
-
In veilige modus kan de service niet gestart worden en daarom word deze melding weergegeven. Als je Windows normaal start werkt het dan verder wel probleemloos? Rechtsklik op de opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren. Typ nu sfc /scannow en druk op enter Houd je installatie schijf bij de hand Wat levert dit op?
-
Ga via Start > Uitvoeren en typ in het uitvoervenster services.msc en druk op enter. In de lijst met services kun je Nvidia Steroscopic 3D in deze lijst terugvinden?
-
Als je naar deze services gaat op het tabblad Algemeen Wat is het opstarttype van de service, zet deze eens op Automatisch en klik eventueel op de knop Starten om de service te starten. Lukt dit?
-
high end CPU koeler gezocht
Dasle reageerde op Brpo'Bizzkitos's topic in Archief Aan- en verkoopadvies
Op de volgende site van Noctua kan je kijken of deze compatible is met je moederbord >> Noctua.at - sound-optimised premium components "Designed in Austria"! Als ik het goed heb staat er een groen vinkje bij Rampage III Extreme. -
Dit ISO bestand kan je als image op een DVD branden op een zo laag mogelijke snelheid.
-
Vink nu Lokaal systeemaccount aan klik op Toepassen en bevestig met OK Lost dit je probleem op met Outlook?
-
high end CPU koeler gezocht
Dasle reageerde op Brpo'Bizzkitos's topic in Archief Aan- en verkoopadvies
Heb nog een review voor je gevonden Thermalright Silver Arrow vs. Noctua NH-D14 Als je puur voor de prestaties zou gaan is de Thermalright die net iets beter koelt en ook nog stiller is ;-) -
high end CPU koeler gezocht
Dasle reageerde op Brpo'Bizzkitos's topic in Archief Aan- en verkoopadvies
Enkele reviews kan je via de volgende links nalezen Thermalright Venomous X CPU Cooler Review - X-bit labs Thermalright Venomous-X review - Guru 3D Thermalright Venomous X CPU cooler - Legit Reviews Thermalright Venomous X Review - VR Zone Hier kun je zien of je problemen met je geheugen kan verwachten >> Ultra120 Series/Venomous-X with 1366/1156 MB memory compatibly -
Ga naar Start > Uitvoeren en typ in het uitvoervenster services.msc Een venster met alle services opent en navigeer naar Office Software Protection Platform rechtklik op deze services en kies Eigenschappen tabblad Aanmelden Kun je hier een printscreen van maken en posten in je volgend bericht?
-
Ja je kan gerust Windows normaal starten.
-
high end CPU koeler gezocht
Dasle reageerde op Brpo'Bizzkitos's topic in Archief Aan- en verkoopadvies
Wat vind je van deze koeler ThermalRight Venomous X Black Welk moederbord gebruik je trouwens? -
Ja dat je resolutie anders is is normaal. Hier hoef je verder niets aan te passen. Bij het starten in veilige modus worden enkel de essentiële systeembestanden geladen die nodig zijn om Windows uit te voeren. Verder word er geen enkele driver of programma geladen, dus ook geen antivirussoftware. Het is dan ook niet aan te raden om te kiezen voor Veilige modus met netwerkverbinding omdat je niet beschermd bent. Probeer het even en laat maar weten of je systeem nog hangt. Hoe vaak komt je probleem voor, een enkele keer of toch wel heel regelmatig en heb je zoiets van als je iets specifiek uitvoert of doet dat het probleem zich voordoet.
-
Hoi Cujo, Zullen we is dit topic verder gaan om het overzichtelijk te houden. Als jij je pc opstart in veilige modus blijft het probleem zich dan ook voordoen?
-
Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.
-
Best even controleren of malware verantwoordelijk is . Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.
-
Bedenk wel mocht je overgaan tot de installatie van een andere firewall dat dit toch een aantal problemen met zich mee kan brengen. Geblokkeerde programma's die je dan wel of niet moet toestaan en op een reeds bestaande installatie waar veel software reeds op geïnstalleerd is kun je wel eens door het bos de bomen niet meer zien. Je krijgt dan de gekste proces namen en onderdelen van programma's waar je misschien niet direct weet of ze te vertrouwen zijn of niet. Meestal raad ik aan om bij een nieuwe installatie een aparte firewall te installeren als dit gewenst is en kun je gaande weg als je software installeert je firewall instellen. Zo blijft het wat overzichtelijker. Als je pc het nu goed doet zou ik het zo laten.
OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
