Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Heb je geprobeerd de drivers te installeren zoals Stegisoft aangaf in dit bericht?
  2. Het gaat hier toch om de Acer Aspire 7715z laptop? Je kan de benodigde drivers hier downloaden navigeer dan naar jou laptop. 1- Kies het juiste besturingssysteem 2- Kies de gewenste taal 3- Download en installeer als eerst de chipset driver, deze is belangrijk voor de goede herkenning van de hardware in je laptop. Hier worden 2 drivers vermeld voor een webcam, weet je welke jij hebt? Wordt deze webcam weergegeven in apparaatbeheer, kijk dan even of je het type kan terug vinden.
  3. Is de front USB van je behuizing correct aangesloten op je moederbord?
  4. Dit bedoelde ik in principe niet, maar het kan zeker geen kwaad om te kijken of er geen malware in het spel is. Ik zal de experts hier op het forum verwittigen.
  5. Heb je verder nog drivers van de site van Acer geïnstalleerd buiten de software voor je webcam?
  6. Je zou op je externe harddisk een map kunnen maken b.v. "documenten nieuw account" of iets dergelijks zodat het steeds makkelijk terug te vinden is. Wat je zoal zou kunnen kopiëren; - Afbeeldingen, foto's en dergelijke. - Muziek - Documenten - Adresboek van je e-mailaccount, en eventuele belangrijke mails. - Favorieten van je webbrowser. - Alles wat van jou van belang is. Wil je meer toelichting over je mail of favorieten van je webbrowser moeten we weten welk mailprogramma je gebruikt en welke webbrowser. Als je alles geback-upt hebt kun je nadien alles naar je nieuwe account kopieren. Laat het oude account nog even aanwezig op de pc, mocht je constateren dat je iets vergeten bent kun je nog steeds aan de nodige documenten en bestanden. Mocht je na verloop van tijd zeker weten dat je geen bestanden of documenten mist kun je het oude account verwijderen als je dat wenst. Zorg steeds dat je de externe harddisk verwijderd van je systeem via Hardware veilig verwijderen in de taakbalk!!
  7. Je kan alvast even in de map C:\Program Files \Microsoft Office\Office12 kijken of je het bestand Outlook.exe kunt terug vinden.
  8. Om welk type en modelnummer van Acer gaat het? Werkt je webcam in Skype of Live Messenger? Als je de webcam zonder deze programma´s wilt gebruiken, is er op de Acer site misschien een programma te downloaden.
  9. Hoi Eefje, Ja hoor het geluid moet te installeren zijn als er niets stuk is. Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Heb je al drivers geïnstalleerd, zoja welke waren dat?
  10. Hoe staat het met je probleem heb je het kunnen oplossen?
  11. Kijk eens in de Windows logboeken, staat er hier een melding waaruit af te leiden zou zijn waarom je pc vastloopt.
  12. Graag gedaan shammy, als het voor jij hiermee is opgelost en je verder geen vragen meer hebt mag je dit topic als zodanig markeren door op de +Markeer als OPGELOST te drukken
  13. Als je klikt op Start > Computer krijg je het volgende scherm te zien. Zo ziet het er bij mij uit Waarbij C: meestal de systeempartitie is waar Windows op geïnstalleerd is. Mijn C: is 46.4 GB groot. Stel nu ik heb een harde schijf van 120 GB. Hier staat b.v mijn C: Windows 7 op dan houd ik nog 73.6 GB over voor b.v E: Documenten Dus dan heb ik één harddisk met 2 partities Uitleg van Microsoft Klik op de link>> Wat zijn partities en logische stations?
  14. Welke driver voor je grafische kaart heb je nu geïnstalleerd dan, kun je de link even geven?
  15. Hoeveel partities heb je op je systeem? Kan je deze bestanden kopiëren naar een andere partitie mocht deze voorhanden zijn? Anders kan je alle bestanden kopiëren naar een externe harddisk en nadien terugzetten in je nieuw aangemaakt account. Kies wel voor kopiëren en niet knippen.
  16. Als een expert (kape of kweezie wabbit) online komt zal deze je logje analyseren en je verdere instructies geven.
  17. Jou NAS maakt gebruik van 4x 2TB schijven in RAID 5. De RAID werkt dat bij jou NAS via het moederbordje van je NAS of via een extra controller kaart? Kan deze info zo gelijk niet op het net terugvinden. Ja FreeNas heb ik al eens geprobeerd en ziet er goed uit en doet wat het hoort te doen, ook de gebruikers aanmaken en de machtigingen per gebruiker is dik in orde. Enkel zal ik FreeNas op een 40 pins flash kaartje installeren anders moet ik er een HD voor opofferen.
  18. Je moet wel even uit loggen voor dat het account terug zichtbaar kan worden, maar dat heb je ondertussen misschien wel gedaan. Kan je wel nog je documenten en dergelijke terug vinden op je pc?
  19. Beschik je over een installatie cd van Windows XP?
  20. Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.
  21. Hoi Zjubie Als een expert (kape of kweezie wabbit) online komt zal deze je logje analyseren en je verdere instructies geven.
  22. Heb je het account verwijderd met het volgende commando in je opdrachtprompt net user Shammy /active:no ???probeer het dan eens terug te activeren. Rechtsklik op de opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren Typ dan het volgende in de opdrachtprompt net user Shammy /active:yes Lukt dit??
  23. Beschrijf eens hoe je deze verwijder hebt via de opdrachtprompt. Heb je een account met administrator rechten verwijderd, het ingebouwde administrator account kan niet verwijderd worden.
  24. Maar dan neem ik aan dat je nog steeds verschillende services laadt die niet van Microsoft zijn, denk maar aan services voor je virusscanner, geluid, videokaart enz..... Als je Windows schoon opstart zoals beschreven op de site van Microsoft kunnen we misschien de services te weten komen die voor het vastlopen verantwoordelijk is. Heb je al eens in je logboeken gekeken onder Systeem en of Toepassingen kun je daar een fout uithalen die te maken heeft met het vastlopen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.