Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo, een vraag, plots kan ik niet meer 'zoeken' in de adress bar/venster van Firefox; er opent zich nu een nieuwe pagina Google met zoek bar, dus het zoekitem moet opnieuw worden ingegeven in het venster van Google, wie weet wat? mvg, Alain
  2. ok, ik probeer het straks, bedankt voor de tips, mvg, Alain
  3. bedankt voor de info, toch nog een vraag vooraleer van start te gaan: ik heb reeds een (legale) installatie gedaan van Office 2016 op deze laptop, echter ook via mijn Microsoft account; zal het verwijderen van mijn MS account gen problemen maken met Office 2016? De bedoeling is wel dat zij die Office kan gebruiken, mvg, Alain
  4. Hallo, probleempje: mijn dochter heeft mijn laptop gekregen, ik heb voor haar daar een Microsoft account aangemaakt, hoe verwijder ik op deze laptop mijn Microsoft account als administrator? Dus al mijn MS gegevens zoals Internet IE11 mogen weg, haar account moet dan als administrator kunnen werken, mvg, Alain
  5. Hallo, mijn huidige zoekmachine is wel degelijk NL, daardoor krijg ik vooral aanbiedingen/ gegevens uit Nederland, daar wil ik vanaf! @ Porrelaar, ik heb je link geprobeerd en het is me perfect gelukt om Google Be als zoekmachine in te stellen! Van harte bedankt! Ik had nochtans al het forum afgelopen maar deze oplossing niet gezien/gevonden, prettig eindejaar iedereen en nogmaals bedankt voor de oplossing, mvg, Alain
  6. nee, niet als mijn pagina op google.be staat, dan staat 'zoekmachine instellen' er niet bij
  7. jawel, dat lukt, maar niet als zoekmachine, die blijft op NL staan en geeft dus ook die zoekresultaten door, mvg,
  8. nee hoor, ik wil google.be , niet Google.nl ! mvg, Alain
  9. Hallo, hoe kan ik Google.BE toevoegen in mijn zoekmachines Firefox? mvg, Alain
  10. Hallo, goed nieuws, heb het uiteindelijk kunnen oplossen via iCloud, toch eerst mijn 'oude' versie moeten verwijderen, opnieuw iCloud geinstalleerd en dan de transfert kunnen maken. In ieder geval van harte bedankt voor het meedenken, mvg, Alain, ps topic mag worden afgesloten
  11. Hallo, lukt dus niet, ik heb de 2 de methode 'delen' gebruikt. Alles naar wens ingevoerd in de iPhone, ik blijf steken met het aanmaken van dat Apple ID, op mijn Windows pc, in mijn Outlook op de windows PC, hoe doe ik dat? mvg, Alain ps: geen melding ontvangen in mijn Outlook 2016
  12. OK, bedankt, ga ik straks proberen, mvg, Alain
  13. Hallo, wegens een volledige crash van Office 2016 ben ik mijn agenda volledig kwijt, alles blanco. Mijn iPhone 6s was echter gesynchroniseerd met Outlook, zodanig dus dat deze nog aanwezig is op mijn IPhone. Hoe breng ik deze agenda nu in Outlook?, Alvast bedankt, mvg, Aainl
  14. ja hoor, opgelost, mag worden afgesloten, nogmaals bedankt
  15. Dat is perfect, bedankt hé ! mvg, Alain
  16. Hallo, bedankt, maar zojuist getest, ik heb een 123 contacten op mijn iPhone, met deze trial werden er slecht 4 overgezet, ik zou mijn 123 contacten willen beheren, ordenen sommige dubbele verwijderen, maar dit lukt me niet via PC; op de iPhone is dit een omslachtig werkje, mvg, Alain
  17. Hallo, een vraag, hoe beheer ik mijn contacten op een Iphone 6S, (ios 14.2) via mijn windows pc? Met beheren bedoel ik bvb wijzigen, verwijderen of aanvullen van gsm nr of emailadressen? Via iTunes lukt met het niet, bestaat er een freeware progje? mvg, Alain
  18. kan deze gewoonweg niet wijzigen, de TV blijft nr 1, de monitor nr 2; als ik de hdmi kabel van de tv verwijder springt de monitor op 1, dit zelfs als de tv niet onderspanning staat ....
  19. Hallo, als ik mijn PC scherm alleen aansluit op de kaart krijg ik het nr 1 toegewezen, echter van zodra ik de hdmi van de TV aansluit veranderen de instellingen: monitor krijgt 2, de Samsung TV krijgt 1 toegewezen, mvg, Alain
  20. bedankt voor de tip, ik probeer deze morgen uit, mvg, Alain
  21. Hallo, helaas, geen resultaat, blijft dezelfde situatie, mvg, Alain
  22. Iemand een oplossing? mvg, Alain
  23. Hallo, nee, betreft monitor grote HDMI, voor de TV is het een kleine HDMI fiche, voor de herstel werkte dit perfect, ik heb ook al enkel de monitor aangesloten, blijft op keuze 2 staan, mvg, Alain ps: de problemen net voor de crash waren met het bureaublad..., zie ook dit topic op het forum
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.