Ga naar inhoud

mercury2001

Lid
  • Items

    845
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door mercury2001

  1. Hallo Porrelaar, alvast bedankt voor de tips, maar sorry, geen oplossing, het betreft het programma Easeus Partition Master, werkt perfect op mijn pc, w10, laat het afweten op mijn laptop w10. Op mijn laptop kom ik schijfruimte tekort. Ik heb een intern ssd schijfje gekocht van 128Gb, geplaatst maar ik zie het niet staan; daarvoor heb ik die partition master nodig(?) Windows 10 blokkeert nu de installatie van dit programma, zie ook in bijlage de screenshots; hopelijk is dit duidelijk, the betreffende Controlled Access Folder zie ik niet staan, dit is afkomstig uit je link naar seniorenweb, hier loop ik dus vast, mvg, Alain
  2. Hallo, een vraag; ik wil een programma, dat perfect draaide onder W7, installeren maar krijg direct een pop-up dat dit geblokkeerd wordt door windows10. De installatie lukte al niet, onder veilige modus kreeg ik het geinstalleerd. Wanneer ik het nu wil openen krijg ik telkens weer dezelfde pop-up: deze app is voor uw veiligheid geblokkeerd, ik moet een 'beheerder' raadplegen???? Iemand raad? mvg, Alain
  3. hallo, ik heb office dus niet staan op mijn iphone, enkel op mijn pc. De telefoonnummers en email adressen had ik graag van mijn pc, windows10, gecopieerd gezien naar mijn iphone, dat lukt me dus niet, mvg, Alain ps: ik krijg die layout (van uw link) van office365 niet te zien op mijn pc
  4. hallo, is wel voor Office 365, ik werk met Office 2016, als ik de app wil downloaden moet ik mijn gsm nr ingeven, helaas staat Belgie (32) niet vermeld, mvg, Alain
  5. hallo, voor alle duidelijkheid: outlook 2016 staat op mijn vaste pc, dus geen app op mijn iPhone! Enkel het adresboek, (emailadressen/telefoonnrs) wil ik op mijn iPhone krijgen. Toch bedankt voor je reactie hé, mvg, Alain
  6. Hallo, een vraag: hoe krijg ik mijn adresboek uit Outlook 2016 in mijn iPhone 6s? Onder 'contacten' op mijn iPhone staan enkel de telefoonnummers, dus geen enkel emailadres. In mijn Outlook 2016 staan alle emailadressen in de map Adresboek > Contactgegevens van iCloud Deze vind ik dus niet terug op mijn iPhone, enkel telefoonnummers, mvg, Alain
  7. hallo, gezien geen antwoord/oplossing meer, heb ik maandag ll de Ombudsman voor Handel ,het ganse dossier overgemaakt, afwachten dus, mvg, Alain Gisteren al een telefoon gekregen van Aldi met de vraag wat en hoe, 1 uur later een mail dat dit niet onder garantie valt, dus verder afwachten naar de oplossing (?) via de Ombudsman, mvg, Alain
  8. ok, mag worden afgesloten, bedankt, mvg, Alain
  9. hey, perfect hoor, eigenaardig dat dit zich pas een 2 weken geleden heeft beginnen voordoen, waarschijnlijk na een update FF, bedankt !
  10. het is deze: http://www.cameras-cctv.com/KPD675 is beveiligd met inlog , wachtwoord en gegeneerde code, is wel al een 10-12 jaar oud
  11. nee hoor, Windows 10, ik 'moet' IE11 blijven gebruiken, alleen met deze browser werkt mijn camerabeveiliging ook via het internet; probleem met die filmpjes op een kleine (trage) reislaptop is dat dit de snelheid van laden enorm vertraagt, als je op reis bent heb je niet altijd die snelle internetconnecties...
  12. hallo, toch eigenaardig, met IE11 heb ik dit niet?
  13. Hallo, een vraag, sedert een paar weken worden video's automatisch geopend bij het scrollen over een pagina... vervelend, de video blijft ter plaatse staan, zelfs bij verder scrollen; ik kan de video stopzetten (pauze) dan verkleint het video beeld maar blijft bovenaan 2020-03-19_16-34-03.mp4 de pagina staan, zie filmpje in bijlage; hoe schakel ik dit uit in firefox
  14. hallo, dus de Service (?) dienst gecontacteerd van Medion, deze morgen een telefoon gekregen, anoniem nummer, dat er hier geen garantie kon worden gegeven, (had 3 jaar op het toestel) en dat ik de niet onder garantie-vallende dienst, betaalnummer, moet bellen voor herstelling van het toetsenbord.... had ik verwacht van de service van Medion laat ENORM te wensen over. Er rest mij nog een andere optie, namelijk via de Ombudsdienst voor Handel .....
  15. Hallo, bedankt, probleem is dat ik hem zeker anderhalve maand kwijt ben, opsturen naar Nederland, daar in 'herstelling en dan terugsturen, veel bof is er niet bij de hersteldienst, , zeker niet als het 'garantie' betreft; vermoedelijk is er iets afgebroken tijdens het afborstelen van het toetsenbord, gebeurde nochtans met een zachte borstel, losse verse zou bestaan, probleem is dat dit een volledig toetsenbord is, en alleen maar van binnenuit kan geplaatst worden, dus moeten alle componenten en bekabeling er eerst uit, om dan een toetsenbord te kunnen plaatsen heb dit gevonden link
  16. Hallo, het betreft wel een laptop, dus klavier s niet inzetbaar, mvg, Alain
  17. Hallo, een vraag: tijdens het reinigen van het toetsenbord is de 'Z' toets losgekomen; alles werkt nog maar de toets blijft niet op zijn plaats zitten, vermoedelijk iets afgebroken van de toets. Iemand een oplossing? Waar zou ik een dergelijke toets vinden? Her defecte onderdeeltje is waarschijnlijk van 1 van de 2 witte/nylon houders, onder de Z toets afgebroken; de toets wil niet meer vastklikken in het toetsenbord, alvast bedankt, mvg, Alain
  18. PERFECT !!! bedankt hé, mvg, Alain
  19. Hallo, uiteindelijk, onder 'dwang' toch moeten overstappen naar windows 10, Edius opnieuw mogen aankopen .... Mijn vraag nu: Bij het opstarten van de pc wordt 'worden) telkenmale de vroegere gebruikte progs weergeven, vb firefox, explorer... Deze progs zijn afgevinkt in de opstartprocedure, wat kan ik hieraan verhelpen? mvg, Alain
  20. ja, met mijn pc maar niet met mijn TV hé, heb ook de bevestiging gekregen van Norton dat ze windows7 blijven ondersteunen!, mvg, Alain
  21. ' dan andere toestellen gehackt kunnen worden zoals uw TV ' zou niet weten hoe ze dat zouden hacken via windows 7... heeft toch niets met het besturingssysteem windows te maken?
  22. Hallo, heb de afgelopen nacht windows 10 teruggedraaid naar windows 7, daarna mijn Edius geinstalleerd, en pc terug naar windows10; icoon van Edius zichtbaar, aangeklikt, nu andere meldingsfouten, heb de compabiliteitmodus uitgevoerd, zonder resultaat! Heb heden teruggedraaid naar de 7 en alles terug ok! Denk dat ik mijn 7 behoud nu, allen bedankt voor de aandacht en inspanning hé, mvg, Alain
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.