Ga naar inhoud

Leono

Lid
  • Items

    937
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Leono

  1. Als ik een foto van mijn bureaublad maak (een .png-bestand), doe ik dat via Printscreen. En dat is voor mij een digitale handeling. Een foto wordt ook wel aangeduid als "afbeelding". Dus je kunt ook "schermafbeelding" zeggen, wat ik meestal doe. Had ik dat deze keer ook maar gedaan! Dat had mij een hoop flauwiteiten bespaard. Overigens heeft eenieder de vrijheid om te kiezen tussen de Printscreen toets, het Knipprogramma of een eventueel aanwezige camera. (Ik heb er zelf geen). Alle wegen leiden naar hetzelfde gewenste resultaat: een geheugensteun voor "welke snelkoppelingen had ik ook alweer?".
  2. In de taal die wij in onze regio spreken is 'een foto van je bureaublad' exact hetzelfde als de Angelsaksische uitdrukking 'screenshot'.
  3. Maak een foto van het Bureaublad, dan heb je alles zo weer terug. (Indien nodig).
  4. Android 13 heb ik ook, maar wellicht een iets andere versie. Bij de Instellingen staat onder andere Verbonden apparaten. Als ik daarop klik zie ik onder andere USB. Als ik daarop klik zie ik onder andere Bestandsoverdracht.
  5. Je kunt toch gewoon de Instellingen van de smartphone openen? Dan zie je "Verbonden apparaten". USB>Bestandsoverdracht. Een melding heb ik persoonlijk nog nooit gezien.
  6. Twee jaar geleden moest ik ook verplicht een smartphone kopen omdat mijn vriendin anders geen energiebesparingpakket van de gemeente zou krijgen. (Alleen via een "app"!). Ik keek toen bij bol.com en kocht de allergoedkoopste smartphone die zij hadden: de Xiaomi Redmi A2, €77,99. Ik had nog cadeaubonnen van bol.com, verkregen door het invullen van enquêtes op internet. Ik leverde 7 cadeaubonnen van €10 in en had toen een smartphone voor €7,99 waarmee ik nu dit bericht zit te typen.
  7. Dat u iets verwijderd heeft had u al gezegd. Het zou beter zijn als u zou vertellen wat u precies verwijderd heeft.
  8. Heeft u iets verwijderd dat in de lijst met programma's stond? En is het daarna weer teruggekomen?
  9. Het schijnt van Intel te zijn. Heeft u al gekeken in de lijst met geïnstalleerde programma's?
  10. Nou zeg, dan blijven wij maar bij Windows 10, wachtend op de volgende koerswijziging.
  11. Als je wil strijden is dat een keuze, vind ik. Waarom zouden wij moeten strijden en waarvoor of waartegen dan? We kunnen het de baron niet meer vragen. Hopelijk is hij strijdend ten onder gegaan.
  12. Ook ik heb geen enkel probleem met 9292. Gebruik het regelmatig. Als je een smartphone hebt: probeer de "app".
  13. “Mensen proberen allerlei slimme en moeilijke dingen te doen om hun leven te verbeteren, in plaats van het eenvoudigste en gemakkelijkste te doen: weigeren deel te nemen aan activiteiten die het leven slecht maken.” Leono Tolstoj
  14. Over Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich gesproken: ik heb ooit iemand ontmoet die bij één van hun in de klas had gezeten. Ik geloof dat het Tich was. Music is the magic key. For love and peace and harmony.
  15. Alleen met liefde, begrip en medemenselijkheid zijn wij in staat bruggen te slaan. Laten we er met elkaar voor zorgen dat we dit in ieder geval begrijpen en dat we dit principe nooit opgeven. Ik vraag mij af of het moedwillig doorstrepen van woorden van anderen geplaatst kan worden onder de categorie "bruggen slaan". Heel verstandig! ☹️
  16. Gij streept zomaar een woord van een ander door, Passer. Hoe bereiken wij op deze manier ooit vrede? Ik zin op wraak!
  17. Heden ten dage kan onze blik op vrede niet luguber genoeg zijn.
  18. Helemaal mee eens! Zelf sport ik absoluut nooit (het moest verboden worden), maar ik beweeg altijd heel veel. En zitten als zodanig hoort er natuurlijk gewoon bij. Ik kan het niet als een probleem zien.
  19. U noemde de liefde een drug. Een drug kan euforie brengen, maar vaker nog ernstige ellende. In dit geval onbereikbare liefde, verloren gegane liefde door de dood, en natuurlijk liefdesverdriet. Wat dat betreft zijn thee en muziek extreem onschuldige drugs. Onbeperkte euforie, zonder afkickverschijnselen.
  20. Behalve de liefde is er goede thee en goede muziek.
  21. Was het maar zo simpel.
  22. Vooral dat laatste wordt op grote schaal onderschat.
  23. Voordat ik aan het begin van de avond mijn dagelijkse herstelpunt maak, loop ik meestal even langs de updates en de weggeefprogramma’s. Bij Softopaz zag ik de BootRacer. Je moest een speciale Softopaz installer gebruiken, dus ik dacht: „Nog één keer dan. Die installer zullen ze wel op een speciale manier herkennen“. Ik werd via Firefox gefeliciteerd met de geslaagde registratie. Ik haalde drie vinkjes weg bij Windows Event Logs. Nee, loggen hoeft niet. Wilt u nu herstarten? Ja! Ik zat op 47 seconden en werd „Kampioen“ genoemd. Maar de registratie was weer weg! Bij de CCleaner registerreiniging bleek de Greatis sleutel nog gewoon aanwezig. Wat een vreemde zaak. Ik word gediscrimineerd! En niet zo'n beetje.
  24. In tegenstelling tot gisteren had ik hem vandaag wel gevonden. Vandaar mijn mededeling hierover. De twee eerste manieren die je noemt werken bij mij niet. Waarschijnlijk omdat ik de indexering heb uitgeschakeld. Hierdoor is het zoekvak voor mij redelijk nutteloos. Ik gebruik het daarom nauwelijks. En Accessoires kon ik ook nergens vinden. Ik heb de kladblok gevonden via Everything. Daar was het woord Notepad diverse keren te zien. Via „Pad openen“ heb ik toen een snelkoppeling vastgemaakt aan het Menu Start.
  25. Nu blijkt er toch een Kladblok in Windows 10 te zitten. Het is wel even zoeken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.