Ga naar inhoud

Leono

Lid
  • Items

    937
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Leono

  1. In mijn CCleaner staan een stuk of 100 cookies onder "te verwijderen", maar ze blijven gewoon staan. Ik las ergens dat dit veroorzaakt is door de "intelligente scan" die wordt aangeboden bij de installatie. Deze scan heb ik inderdaad laten doen. (Waarom?). De oplossing zou zijn: CCleaner verwijderen en opnieuw installeren zonder deze scan. Inmiddels CCleaner al tig keer opnieuw geïnstalleerd zonder intelligente scan en zeer veel gezocht op het internet, maar deze 100 cookies staan nog steeds op dezelfde plaats. Vraag: Hoe krijg ik ze weg?
  2. @Asus: Mijn ESET dus wel (nog eens geprobeerd).
  3. @iEscape: Je tweede link is voor mij niet toegankelijk (wordt verhinderd door ESET):el ongewenste inhoud Deze pagina is geïdentificeerd als potentieel ongewenst. Deze webpagina staat op de lijst met websites met een dubieuze reputatie of websites met potentieel ongewenste inhoud.
  4. Bij het K-Lite Codec Pack kun je kiezen uit 3 opties: Full, Standard en Basic. Bij de eerste 2 opties zit de Media Player Classic inbegrepen. Kijk maar op: Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 9.9.9 FULL, K-Lite Codec Pack 9.9.5 STANDARD, K-Lite Codec Pack 9.9.9 BASIC. Volgens mij is de Media Player Classic niet in het Nederlands. Toevallig heb ik zelf ook een beetje genoeg van de VLC Mediaspeler, maar een goed alternatief heb ik nog steeds niet gevonden.
  5. Onderaan links in het beeld van de VLC Media Speler zijn toch van die symbolen voor eenmaal herhalen, alles herhalen en alles door elkaar? Of zie ik dat verkeerd?
  6. Ziet u in de lijst met Programma's en Onderdelen in het Configuratiescherm "Adobe Flash Player Active X"? Dat moet er namelijk staan voor Internet Explorer. Voor de overige bladeraars staat er "Adobe Flash Player 11 Plugin". En, downloadt u de Flash Player voor Internet Explorer ook vanuit Internet Explorer?
  7. Hallo Reintje, Als je niet weet of je een programma nodig hebt of waarvoor het dient zou je eerst even kunnen nakijken of het een gratis downloadbaar programma is, en zo ja, kun je het gewoon verwijderen totdat je ontdekt dat het ergens voor nodig is. Op die manier heb ik ooit Adobe Air verwijderd en heb het nog niet gemist. Vroeger had ik een radiogadget die Adobe Air nodig had, maar de betreffende gadget bestaat nu helaas niet meer.
  8. Hallo Marij, Als je de Windows Verkenner opent, zie je rechts boven ook een zoekveld. Daar kun je zoeken in wat je maar wil door dit aan de linkerkant aan te klikken. Dus ook bijvoorbeeld één enkele map.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.