Ga naar inhoud

retlawv

Lid
  • Items

    165
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over retlawv

  • Verjaardag 26-05-1955

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

retlawv's prestaties

Meewerkend lid

Meewerkend lid (7/14)

  • Eerste post
  • Actief
  • Gespreksstarter
  • Week één klaar
  • Een maand later

Recente badges

0

Reputatie

  1. Hallo Veng, Nogmaals bedankt. Het probleem is plotseling opgelost. Alles werkt nu weer normaal. Hier mag een slotje op.
  2. Hallo Veng, Als ik herstel dan dreig ik heel wat gegevens te verliezen volgens het venstertje dat ik krijg. Voor ik daaraan begin wacht ik liever, misschien krijg ik van iemand anders wel een simpelere oplossing. Nogmaals bedankt voor je reactie.
  3. Hallo Veng, ik heb maar één account nodig en tot over een tweetal weken gingen mijn mails ook naar de map deleted items.
  4. Hallo veng, Bedankt voor je snelle reactie. Maar ik kan bij instellingen niets vinden waar ik moet aangeven wat met de gewiste mailtjes moet gebeuren. Wil ik ze in de map deleted items dan moet ik ze er in slepen. Met die empty trash on exit bedoel je toch prullenbak leegmaken bij einde programma. Neen daar staat geen vinkje bij. Nogmaals bedankt
  5. Hallo, Sinds een tweetal weken gebeurt het volgende : Als ik emails verwijder uit postvak in bij eM Client verdwijnen ze definitief ipv naar de map deleted items . Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
  6. Hallo bedankt voor het snelle antwoord. Als ik goed kan lezen dan gaat mijn pc nog niet upgraden naar Windows 10 als ik op het vlaggetje klik en kies om Windows 10 te downloaden.
  7. Hallo, Op mijn pc staat onder in de taakbalk (windows vlaggetje) dat mijn PC klaar is om windows 10 te downloaden. Moet ik dat dadelijk downloaden of hoelang mag en kan ik wachten eer ik dat begin te downloaden.? Graag zou ik nog even wachten omdat ik bang ben dat sommige programma's die nu op mijn pc staan (zoals photoshop, lightroom enz) in windows 10 niet meer zouden werken. Daarom had ik graag nog even gewacht om reacties te lezen of alle programmas wel zouden werken op windows 10. Alvast bedankt en fijne dag nog Walter
  8. Volgens mij als VLC player op je computer staat moet je gewoon op het filmpje dat je wil afspelen ,met de rechtermuisknop en dan afspelen met klikken. Daar vink je vlc player aan en onder kan je VLC dan als standaardprogramma aanvinken.
  9. Ik ben heel tevreden over de free Avast
  10. Hey Asus, Je raad blijkt te helpen, momenteel al 2 uur online zonder uit te vallen. Ben blij met je oplossing. Fijn weekend Walter Ps: Van mij mag hier een slotje op.
  11. Hoi Asus, Bedankt voor je antwoord. Ik laat het je morgen weten. Ben dadelijk weg en kan het dus vanavond niet meer testen. Groetjes
  12. Hallo, Ik zit met een probleem dat onregelmatig maar geregeld (meerdere keren per dag) opduikt. Als ik met internet bezig ben, valt de verbinding regelmatig weg. Ik krijg dan steeds de melding dat de pagina niet meer reageert. Dan kan ik twee dingen doen 1. Online naar een oplossing zoeken en het programma sluiten 2. Het programma sluiten Dan kan ik ook de details bekijken als ik dat openklik. Dan krijg ik steeds deze melding. Een probleem heeft ervoor gezorgd dat dit programma niet meer met Windows communiceert. Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: AppHangB1 Naam van de toepassing: iexplore.exe Toepassingsversie: 11.0.9600.17041 Tijdstempel van toepassing: 531807e4 Handtekening van vastlopen: d21b Type vastlopen: 131593 Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Landinstelling-id: 2067 Aanvullende handtekening 1: d21bbdab73460f62d9185e3c8680cda7 Aanvullende handtekening 2: b4f9 Aanvullende handtekening 3: b4f9a3c0cca31794b91e64ca5e9f5a51 Aanvullende handtekening 4: d21b Aanvullende handtekening 5: d21bbdab73460f62d9185e3c8680cda7 Aanvullende handtekening 6: b4f9 Aanvullende handtekening 7: b4f9a3c0cca31794b91e64ca5e9f5a51 Lees de onlineprivacyverklaring: Windows 7 Privacyverklaring - Microsoft Windows Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring: C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt Kan iemand mij daar aub mee helpen? Alvast bedankt. Groetjes Walter
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.