Ga naar inhoud

Als ik emails verwijder uit postvak in bij eM Client verdwijnen ze definitief ipv naar de map deleted items


retlawv

Aanbevolen berichten

Bij sommige (of mss wel de meeste) email cliënts kun je bij instellingen aangeven wat er moet gebeuren met gewiste mailtjes. Kijk eens of je die instelling kunt vinden en of die goed staat.

Controleer ook eens of er geen vinkje staat bij: "emty trash on exit"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo veng, 

Bedankt voor je snelle reactie. Maar ik kan bij instellingen niets vinden waar ik moet aangeven wat met de gewiste mailtjes moet gebeuren. Wil ik ze in de map deleted items dan moet ik ze er in slepen.

Met die empty trash on exit bedoel je toch prullenbak leegmaken bij einde programma. Neen daar staat geen vinkje bij.

Nogmaals bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je email cliënt dan niet te beperkt in zijn mogelijkheden (al is zijn gebruiksaanwijzing) toch tamelijk uitgebreid)?

Ik zie bv. dat de free versie maar twee accounts aan kan.
Er zijn voldoende goede gratis mogelijkheden. Ik ken ze niet allemaal maar deze worden veel gebruikt:
Thunderbird

Outlook.com

Zelf gebruik ik sinds het stoppen van Windows Live Mail, Thunderbird
Ook Windows (10) heeft eigen mail functionaliteit

aangepast door Veng
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je in tussentijd mss een update gehad?
(Zelf voorkom ik dit soort problemen door elke 3 dagen een image van mijn c:-schijf te maken. Die bewaar ik een aantal en als er dan iets vreemds gebeurt zet ik direct een image terug. Daarmee los ik tot nu toe de meeste problemen op.)
Heb je al geprobeerd eM Client te herstellen/opnieuw te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.